امام جمعه کیش در حاشیه حضورکاروان تاکسی های کیش در محکوم سازی به شهادت رساندن سردار سلیمانی  گفت: فریادهای امروز شما، فریاد مقاومت و مبارزه با جبهه تروریسم است و امتزاج خون دو سردار بزرگ مقاومت ایران و عراق پیام آور وحدت این دو ملت بزرگ را به جهان مخابره می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، رانندگان تاکسی جزیره کیش به همراه مدیران و مسئولان حمل و نقل عمومی جزیره با راه اندازی کاروان منظم و منسجم از مرکز شهر تا مسجد خاتم الانبیاء در حالیکه پرچم سیاه و تصویر شهید سردار سلیمانی را به خودروها نصب کرده بودند با فریاد شعارهای دشمن شکن جنایت آمریکا و دیگر سردامدارن استکبار را در به شهادت رساندن سردارشهید سلیمانی و همرزمانش محکوم کردند.

در این مراسم حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش با درود به روح بلند سردار سرافراز اسلام و جبهه مقاومت، سردار مبارزه با تروریسم، استکبار جهانی و دست نشاندگانش در منطقه اظهار کرد: این صدای ملت ایران اسلامی، صدای مقاومت و آحاد مردم مسلمان از اقصی نقاط جهان است که به آمریکا می گوید در انتظار انتقامی سخت باش.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا بداند که سردار سرافراز سلیمانی متعلق به همه آزادگان عالم و جهان اسلام است تصریح کرد: انتقام خون این شهید بزرگ و همراهانش به ویژه شهید ابومهدی المهندس انتقامی جهانی است و به ایران اختصاص ندارد.

امام جمعه کیش افزود: همه نیروهای مقاومت در انتظار فرمان انتقام بزرگ و جهانی است و به طور قطع جای جای این عالم برای دشمنان و کسانی که خون این سرداران را ریخته اند ناآرام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها بدانند که تمام ملت های بزرگ ایران عراق و همه جبهه مقاومت در یک وحدت بسیار کامل و مثال زدنی به سر می برند و امتزاج خون سردار بزرگ مقاومت ایران شهید سلیمانی با خون سردار بزرگ مقاومت عراق شهید ابومهدی المهندس پیام آور معنای وحدت دو ملت بزرگ ایران و عراق است.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف میان دو کشور و ملت بزرگ ایران و عراق هستند اظهار کرد: آن ها باید بدانند که وجود برخی از اجزاء پیکر مطهر شهید ابومهدی المهندس در ایران و خون مطهر شهید سلیمانی در وادی السلام الهام بخش پیام وحدت بین دو ملت و افتخاری برای همه ماست.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد صلح و امنیت بود و برای برقرار امنیت در کشورهای حوزه مقاومت در مسیر مبارزه با تروریسم بین الملل، آمریکا و اسرائیل قدم گذاشت ادامه داد: براساس تحلیل های موجود احتمال داده شده است که هواپیمای سردار سلیمانی توسط صهیونست ها رهگیری شده و این عملیات توسط آن ها صورت گرفته باشد که در این صورت انتقام تنها مختص آمریکا نخواهد بود بلکه هر کشوری در این ترور به هر شکل دخالت داشته باشد باید منتظر انتقام باشد.

امام جمعه کیش افزود: ما پشت سر رهبر معظم انقلاب با تدبیر، دقت و برنامه ریزی کامل آماده مبارزه همه جانبه هستیم و این وظیفه آحاد مردمی است که به سردارسلیمانی ، مقاومت و سرداران مقاومت عشق می ورزند.

وی با تقدیر از رانندگان تاکسی و مسئولان حمل و نقل عمومی کیش در برگزاری این مراسم خاطر نشان کرد: امنیت کامل در اداره شهر و زندگی امروز همچنین امنیت، عزت، شکوه و استقلال کشور را مرهون سردار سلیمانی و همه پاسدارانی هستیم که در طول 40 سال انقلاب بیش از 40 هزار شهید به جز نیروهای بسیج تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه کیش با تقدیر از مسئولان بر ادامه مراسم مشابه تا فرا رسیدن چهلم شهید سپهبد سلیمانی توسط دیگر صنوف جزیره کیش تاکید کرد.

در انتهای این پیام رانندگان تاکسی و مسئولان حمل و نقل عمومی جزیره کیش با قرائت بیانیه ای جنایت آمریکا و دست نشاندگان خبیث وی را در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش محکوم کردند

در این بیانیه آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام تروریستی آمریکای جنایت کار علیه ایران سرفراز و مقتدر و به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی،  ابومهدی المهندس و یاران همراه، اثبات کننده خوی وحشی استکبار و سردمداران آمریکای جنایت پیشه است

تلاش مذبوحانه ترامپ ابله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از روش های مختلف مانند تحریم، تهدید و ترور، قطعا بدون نتیجه خواهد بود .

ما به یاری خدا تا نابودی کامل دشمنان اسلام و ایران اسلامی در برابر آنان به خصوص آمریکای جنایت کار ایستادگی خواهیم کرد و انتقام خون سردار سپبهد قاسم سلیمانی و دیگر همراهان ایشان را خواهیم ستاند

آمریکا بداند که ملت عزیز ایران تا نابودی کامل تجاوز و منافع نامشروعشان در جهان با او مبارزه خواهد نمود.

ما دارندگان و رانندگان وسایط نقلیه عمومی کیش، آمریکا را دشمن شماره یک بشریت و تروریست بذّات دولتی دانسته و ضمن محکوم نمودن آنان تنفر و انزجار خود را از سیاست های توطئه طلبانه و تجاوز کارانه دولت آمریکا و هم پیمانان جعلی ونامشروع او که هویت او را به عنوان یک دولت وکشور به رسمیت نمی شناسیم اعلام داشته،و با حفظ اتحاد و انسجام ملی هر گونه دسیسه و زیاده خواهی آنان را همراه با سایر ملت شریف ایران با جدیت پاسخگو خواهیم بود.

عکس: فاطمه یاقوتی

 

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.