فرمانده سپاه کیش در پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریستی زاهدان و شهادت جمعی از پاسداران رشید انقلاب اسلامی، حرکت مذبوحانه دشمن را محکوم کرد و گفت: باب شهادت برای سربازان اسلام همواره گشوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار؛ سرگرد پاسدار ابراهیم خادمی زاده در پیامی ضمن تسلیت شهادت پرسنل جان برکف سپاه در حمله تروریستی جاده خاش – زاهدان این حمله تروریستی را حاصل حضور شکوهمند ملت سرفراز ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن برشمرد که همچون خنجری دردناک بر قلب سخت دشمنان فرود آمده است.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى‌ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً (احزاب 23)

از میان مؤمنان مردانى هستند كه آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا كردند (و خود را آماده‌ى جهاد نمودند)، برخى از آنان پیمانشان را عمل كردند (و به شهادت رسیدند) و بعضى دیگر در انتظار (شهادت) هستند، و هرگز (عقیده و پیمان خود را) تغییر ندادند.

حادثه دردناک و جنایت بار دشمنان باردیگر از آستین گروهک های تروریستی بیرون آمد و در حالیکه فرزندان رشید سرزمین ایران اسلامی پس از مرزبانی از مام وطن راهی کاشانه های مهر و آغوش گرم خانواده ها بودند به آتش حسرت و حسادت دشمنان گرفتار شده و جام شیرین شهادت را نوشیدند.

بی تردید این جنایت ددمنشانه برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت بزرگ و دشمن شکن ایران در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و با هدایت سرویس های جاسوسی استکبار جهانی و عوامل فریب خورده و خبیث آنها طراحی و اجرا شد که نشان از عمق وحشت و عصبانیت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دارد، نه تنها در اراده راسخ ملت یکپارچه ایران در دفاع از ارزش های انقلاب خللی وارد نمیکند که عزم ملی را برای مبارزه بی امان با تروریسم راسخ تر از همیشه خواهد کرد.

اینجانب ، ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از بهترین پاسداران وطن در این حادثه جانکاه را به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه خانواده های داغدار شهدای این حادثه تسلیت و تعزیت عرض نموده، و با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، از خداوند سبحان مسئلت می نمایم تا خون پاک این شهیدان گلگون کفن، همچون گذشته موجب عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی و خشک شدن ریشه کفر، الحاد و انحراف در سراسر گیتی گردد.

 

            سرگرد پاسدار

          ابراهیم خادمی زاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش

کد خبر : 1503
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.