نماینده ولی فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح کشور در نماز جمعه کیش گفت: اگر در جامعه بدحجابی و بی حجابی وجود دارد 24 دستگاه متولی در این حوزه کم کاری کرده اند و مسئولیت خود را درست انجام نداده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، حجت الاسلام علی سعیدی در بین خطبه های نماز جمعه کیش با تاکید بر اینکه بار مسئولیت 24 دستگاه متولی در حوزه عفاف حجا ب بر دوش نیروی انتظامی است اظهار کرد: همه بار مسئولیت در این حوزه بر دوش پلیس افتاده است و این راه حل نیست.

وی با اشاره به تلاش های قوه قضائیه در برخورد با فساد در ماه های اخیرافزود: امیدواریم آقای رئیسی بتواند ایده های خود را پیاده کرده و این مسئله را حل کند.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه چطور می شود پس از 40 سال رئیس قوه قضائیه باید به مسئولان بگوید کمیسیون  ماده 100 برای مقابله با فساد و مبارزه با تخلفات است نه برای تعیین تخلفات.

وی افزود: امروز با حرکت قوه قضائیه زمینه نسبی حل مسائل اقتصادی فراهم می شود نمی گوئیم مشکلات وجود ندارد اما حرکت های قوه قضائیه ملت را امیدوار کرده است.

نماینده ولی فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه امروز ایران در جهان به عنوان یک قدرت فراگیر توانسته مدل و الگویی فعال در همه عرصه ها به جهانیان عرضه کند افزود: ایران با این الگو توانسته است در برابر قلدرترین قلداران جهان یعنی آمریکا بایستد.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز با سه چالش مهم نظامی با روسیه، اقتصادی با چین و فرهنگی، فکری و ایدئولوژی با جمهوری اسلامی ایران روبروست تاکید کرد: به گفته خود آمریکائیها مهمترین خطری که متوجه تمدن غرب و آمریکاست، تمدن اسلامی است که ایران منادی آن است.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید براینکه تمدن اسلامی امروز تمدن غرب را دور زده و جایگاه شکوهمندی را که در گذشته داشته به رخ جهانیان می کشد افزود: به گفته ترامپ ایران دارای 4 عنصر اقتدار است که باید با از بین بردن آن زمینه فروپاشی جمهوری اسلامی فراهم شود.

انسجام ملی که نشان از وجود یک ملت یکپاره تحت زعامت انسانی والا و مدیری موفق به وجود آمده است، قدرت منطقه ای که نشان از نفوذ ایران از ساحل مدیترانه تا تنکه باب المندب دارد، قدرت انرژی نفت و گاز ایران به عنوان یکی از اهرم های اقتدار ایران که آمریکا می خواهد آن را به صفر برساند و قدرت دفاعی ایران که توان بازدارندگی ایران و ضربه متقابل به دشمنان را به رخ می کشد به گفته نماینده ولی فقیه 4 رکن اساسی عناصر اقتدار ایران در منطقه است که آمریکا به آن باور دارد.

وی  با اشاره به اینکه آن ها با از بین بردن این چهار رکن می خواهند مردم و نظام اسلامی را به زانو درآورند تاکید کرد: ترامپ می گوید با اعمال فشار حداکثری در نخستین گام نقشه های خود انسجام میان مردم، مسئولان و رهبری ایران را بر هم زده و سپس مسائل دیگر را در مذاکره حل می کنیم .

سعیدی تصریح کرد: امروز استراتژی رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقاومت فعال جواب داده و کسانی که تا دیروز دل به بجام بسته بودند امروز معتقدند که با مقاومت فعال می توانیم آمریکا را از صحنه کنار بزنیم.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز الگوی مقاومت در جهان است و کشورهای اسلامی دیگر در سایه الگو پذیری از ایران به عنوان قلب تپنده خود توانسته اند در مقابل دشمنان از حالت کمک بگیر به حالت مولد تبدیل شده و قدرت بازدارندگی در منطقه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: امروز با ولایت رهبر معظم انقلاب در ایران و جهان اسلام فرمول روشن و راه مشخص است و ملت راه درست را انتخاب کرده و نتیجه هم داده و دنیا نیز متوجه این مسئله شده است و اقدامات اخیر ایران مانند توقف نفتکش انگلیسی و انهدام پهپاد فوق مدرن آمریکایی نتیجه و پیامدی است که از مقاومت فعال به دست آمده است.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 1729
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.