فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما راهی به جز مبارزه با آمریکا نداریم و دنیا به دلیل همین ایستادگی به ایران افتخار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سردار سرتیپ تنگسیری در مراسم راهپیمایی 13 آبان جزیره کیش با تقدیر از حضور گسترده ساکنان ولایتمدار و استکبار ستیز جزیره کیش اظهار داشت: دشمن حضور و راهپیمایی ملت ایران را رصد می کند و بی تردید این حضور شما موجب مایوس شدن دشمن می شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حریم، یاد 36 هزار شهید دانش آموز در دفاع مقدس و شهدای دانش آموز 13 آبان سال 57 در دانشگاه تهران را گرامی داشت و افزود: استکبار ستیزی ملت ایران برگرفته از قرآن است. خداوند می فرماید که در مقابل ظلم واستکبار بایستید و ما به عنوان یک مسلمان نمی توانیم در مقابل ظلم و بی عدالتی سکوت کنیم.

تاریخ سرشار از ظلم و ستم آمریکاست

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاریخ آمریکا سرشار از ظلم و ستم به ملت های مظلوم و کشتار است افزود: تاریخ آمریکا با کشتار سرخپوستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: کشوری که خود را مهد آزادی می داند و مجسمه آزادی را به عنوان نماد آزاد اندیشی کشور خود برگزیده از بمب اتم استفاده می کند و دم از حقوق بشر زده اما حقوق بشر را در تمامی جنگ های خود نادیده می گیرد و تاریخ جنگ های ویتنام، عراق، خاورمیانه، جنگ جهانی دوم و کرده را که آمریکا در آن ها دست به کشتار های دسته جمعی زده فراموش نخواهد کرد.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه آمریکا سراسر ظلم و استکبار است زیرا مستکبر است و به جز خود را نمی تواند ببیند به رخدادهای بسیاری که آمریکا در کشورهای مختلف جهان ایجاد کرده است اشاره کرد و افزود: این رویدادهای تلخ و دردناک علت انزجار ملت ما از آمریکا است که باید مدام مرور شده و فراموش نشود.

همه رخدادهای سخت کشور ما به نحوی به آمریکا ختم می شود

وی با بیان اینکه جوانان باید بدانند چرا مرگ بر آمریکا می گوئیم افزود: تبعید امام راحل(ره)، کودتای 1332، جنگ تحمیلی، کشتار دانش آموزان و دانشجویان و بسیاری از رویدادهای تلخ پس از انقلاب در کشور ما و شهادت جوانان ما همه به نحوی به آمریکایی ها می رسد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما چهل سال است که در برابرتحریم های ناحق و ظالمانه آمریکا ایستاده ایم تاکید کرد: در دفاع مقدس زمانی که ما موفق عمل کرده و در حال بازپس گیری زمین های خود بودیم آمریکا در خلیج فارس وارد شده و کشتی های ما را هدف گرفته و سکوهای نفتی ما را به آتش کشید .

وی ادامه داد: تحریم های ظالمانه آمریکا مختص 10 سال و 20 سال نیست و 40 سال است که به ناحق تحریم شده ایم و این ظلم تنها به ایران اختصاص ندارد بلکه هر جا صدای عدالتخوای بلند شود آمریکا ورود می کند تا آن را خاموش کند و این منش و سیاست استبکاراست.

دشمن به دنبال به زانو درآوردن ماست

تنگسیری با اشاره به اینکه باور نکنید که دشمن با مذاکره و عقب نشینی در ساخت موشک و برنامه هسته ای از ما راضی می شود تصریح کرد: ما راهی به جز مبارزه با آمریکا نداریم دشمن تا ما را به زانو در نیاورده و مطیع خود نکند دست بردار نیست.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تا کنون افزود: امروز اگر دنیا به ایران افتخار می کند به دلیل همین ایستادگی است.

این مقام مسئول در نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها غیر از خودشان را رنگین پوست و پایین تر از خودشان می دانند، افزود: ملت ایران امروز با عنایت خداوند در مقابل استکبار جهانی ایستاده و ما باید وحدتمان را در طول مسیر ادامه دهیم.

تنگسیری با تاکید بر اینکه  ملت ایران قهرمان ترین و با فرهنگ ترین ملت هاست اضافه کرد: امروز تکلیف داریم در مقابل دشمن بایستیم حتی با دست خالی.

دوصدایی در مقابل دشمن خیانت به کشور است

وی همچنین با تاکید بر اهمیت وحدت در میان مردم و مسئولان افزود: همدلی و وحدت رمز پیروزی است و دو صدایی در مقابل استکبار جهانی نباید وجود داشته باشد زیرا این یک خیانت به کشور و ملت است.

وی توسعه و پیشرفت علمی جوانان ایران برای دشمن سنگین است و می خواهد جلوی آن را بگیرد افزود: زمانی ما املای صحیح موشک را نمی دانستیم اما امروز پیشرفته ترین شناورها و موشک ها توسط نیروهای مسلح ایران تولید می شود و این یک شعار نیست بلکه در واقعیت و عمل دیده می شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ما به عنوان سربازان این ملت در دریا محکم در مقابل آمریکایی ها ایستاده ایم و اجازه ورود ناو هواپیمابر در آب هایمان را نمی دهیم. خاطر نشان کرد: زمانی هیچ ملتی جراتی کوچکترین سوال از انگلیس و آمریکا نداشت ولی امروزه نیروهایشان در این مرز و بوم به زانو در می آیند و این عزتی است که خداوند و خون شهدا به ملت ایران داده است که باید از آن حراست و حفاظت کنیم.

 

کد خبر : 1799
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.