بخشدار کیش حضور حداکثری و کم نظیر ساکنان و گردشگران جزیره کیش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشان همدلی و لبیک به رهبرمعظم انقلاب برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، بامداد امروز پس از پایان شمارش آرای بخش کیش و تأیید نتایج کسب شده محمد کمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام آرای به دست آمده از 24 شعبه اخذ رای در بخش کیش گفت: در بخش کیش 24 شعبه(18 شعبه ثابت و 4 شعبه سیار در کیش و دو شعبه ثابت وسیار در لاوان)  ماموریت اخذ آرای مردمی را به عهده داشتند.

وی افزود: از 17 هزار و 900  تعرفه اخذ رای که از سوی ستاد انتخاباتی شهرستان در اختیار بخش کیش قرار داده شده بود ۲ هزار تعرفه به لاوان ( دو شعبه سیار و ثابت) اختصاص داده شد و 15 هزار و 900 تعرفه در شعب جزیره کیش مورد استفاده قرار گرفت.

کمالی ادامه داد: کل آرای موجود در صندوق های رای 10218رای بود که 1788رای باطله مأخوذه، 11رای باطله غیر مأخوه و 8419 رای صحیح بود.

وی با بیان اینکه در بخش کیش غلامحسین زارعی با کسب 2799 رای بیشترین آرای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را به دست آورده است افزود: احمد جباری 2278 رای، محمد زارعی1393 رای، سید محمد نور موسوی 627 رای، حسن ابوالفتحی 601 رای، یوسف دریاورز 232رای، آرمان معروفی 165 رای، ابراهیم باقری 153 رای، احمد شیبانی 97 رای و پویا افشار جهانشاهی با 74 رای در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

بخشدار جزیره کیش در ادامه با تقدیر از سعه صدر، خوشرویی و حوصله تمامی کسانی که در فرآیند رای گیری حضور داشته و این امر مهم را به سرانجام مطلوب رساندند تاکید کرد: جمعیت فوق العاده پرشور و مصمم در انتخابات حضور داشتند و تا آخرین لحظات مهلت قانونی انتخابات همچنان شعب جزیره کیش شلوغ بود.

کمالی افزود: بنا به شرایط خاص جزیره مرجانی کیش، مردم ترجیح دادند که در ساعات اولیه شب در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشند اگر چه از ابتدای صبح نیز شاهد استقبال مردمی از انتخابات بودیم و بی تردید اگر ساعت انتخابات تا ۲۴ هم تمدید می شد مردم همچنان حضور می یافتند.

وی  با بیان اینکه در بخش کیش هیچگونه تخلف انتخاباتی چه پیش از انتخابات و چه در حین انتخابات مشاهده نشد بیان کرد: در بخش کیش به هیچ عنوان تخلفات چه از سوی کاندیداها و چه از سوی طرفداران آن ها صورت نگرفت و اگر مواردی پس از اعلام نتایج گزارش شده ومحرز شود رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حدود 500 نفر نیروی انسانی در رده های مختلف سازماندهی شدند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن در جزیره کیش برگزار شود. از مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل تسنن، نیروهای نظامی و انتظامی، آموزش و پرورش و دیگر ادارت و نهادهای مختلف مستقر در جزیره کیش بواسطه همدلی و همراهی در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات بخشداری کیش را یاری کردند تقدیر کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم جزیره کیش به عینه شعار همدلی و همزبانی را تفسیر کردند و نشان دادند که نسبت به سرنوشت خود حساس بوده و با حضور خود در صحنه های مبارزه چه جنگ نرم و چه جنگ سخت همواره در مقابل نفوذ دشمنان ایستاده اند.

بنابرآمار ارائه شد در استان هرمزگان؛ جباری از غرب، رییسی از شرق و مرادی و آشوری و آرامی از مرکز توانستند بر رقبا چیره شده و منتخبان هرمزگان در مجلس یازدهم باشند.

 انتهای پیام/

کد خبر : 1891
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.