امام جمعه کیش گفت: توهین نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی، احساسات مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از صدا و سیمای مرکز کیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقدسات مسلمانان گفت: توهین به ساحت قرآن کریم و پیامبر اکرم حرکتی مغرضانه و هدایت شده بود و رئیس جمهور فرانسه نیز در حرکتی عوام فریبانه از این اقدام پشتیبانی کرد .
امام جمعه کیش افزود: همه مسلمانان ، نخبگان، علمای مسلمان و سازمان همکاری های اسلامی باید به میدان بیایند و ضمن مقابله با این هتاکی، از مقدسات اسلامی دفاع کنند.
وی با اشاره به اینکه حدود یک سال از عمر دولت فعلی باقی مانده گفت: مسئولان با استفاده از تجربه سالهای گذشته می توانند در این یک سال باقی مانده اقدامات مهمی انجام دهند و کارهای نیمه تمام را تکمیل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با تاکید بر تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم کیش اظهار داشت: حوزه های بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش و مسکن به تلاش بیشتری نیاز دارند و مسئولان باید با تلاش و مدیریت جهادی در این زمینه ها قدم بردارند.
امام جمعه کیش تامین مسکن مناسب را یکی از دغدغه های ساکنان کیش دانست و گفت: افرادی که برای کار و تلاش به کیش آمده اند و سالهای سال در این جزیره زندگی می کنند به مسکن مناسب نیاز دارند البته به تازگی حرکت های خوبی آغاز شده و امیدوارم با پیگیری مسئولان به نتیجه برسد.
وی افزود: آموزش مجازی ، مسئله موقتی نیست که بعد از کرونا متوقف شود بلکه در افق ده سال آینده ، آموزش ها کاملا به صورت مجازی خواهد بود و مسئولان باید زیرساخت های لازم را برای آموزش مجازی فراهم کنند و مردم نیز باید سواد فضای مجازی خود را بالا ببرند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با قدردانی از تلاش کارکنان بهداشت و درمان و همکاری مردم برای رعایت موازین بهداشتی گفت: تلاش مسئولان و همکاری مردم تا حدودی از گسترش این بیماری جلوگیری کرده  اما در این مدت برخی از عزیزان را از دست دادیم که به خانواده های داغدار ناشی از کرونا تسلیت می گوییم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2074
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.