امام جمعه کیش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز گفت: به فرموده رهبری علاج مشکلات کشور در شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب نیروی کارآمد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه، با توصیه به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: حسن اخلاق یکی از مهمترین مصادیق تقوی الهی است

وی افزود: بسیاری از ما به خصوص آقایان در بیرون از خانه برای حفظ پرستیژ خود را خوب و خوش اخلاق جلوه می دهیم در حالیکه باید این خوش خلقی را در خانواده داشته باشیم.

امام جمعه کیش با تسلیت وفات بانوی گرامی اسلام حضرت زینب(س) ایشان را مصداق بارز انسان کامل برشمرد و افزود: زنان جامعه اسلامی باید به ایشان تاسی کنند چه در رفتار و اعمال و چه در حفظ عفاف و حجاب. و نمی توان مدعی الگو گیری از ایشان بود اما کشف حجاب کرد.

وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف برای مردان هم ضروری است از پوشش های نامناسب که امروزه برخی مردان در جامعه استفاده می کنند گلایه کرد و افزود: گاه صحنه هایی در جامعه دیده می شود که من به عنوان یک مسئول خجالت می کشم که در حوزه مدیریتی من این مسائل دیده می شود؛ پوشش هایی که در شأن اسلام و نظام اسلامی نیست.

خطیب جمعه کیش تصریح کرد: بی تردید این اتفاقات می تواند به درون مایه زندگی ها آسیب های جدی وارد کرده و موجب فروپاشی زندگی خانواده ها شود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریزعلاج مشکلات کشور را شرکت پرشور در انتخاب و انتخاب درست برشمرد و  افزود: ضرورت دارد که هر دو مسئله در کنار هم قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه هرضربه ای که ما در طول این سال ها خورده ایم از انتخاب خودمان بوده است افزود: انتخاب فرد کارآمد، مدیر، کاربلد و کسی که بتواند کشور را به خوبی مدیریت کند بسیار مهم است در دوران بنی صدر هم هر ضربه ای که خوردیم هزینه انتخاب بد ما بود.

امام جمعه کیش افزود: اصل اینکه ما می توانیم در انتخابات شرکت کرده و در سرنوشت خود تاثیر گذار باشیم خوب است اما باید انتخابی که می کنیم کاملا با مطالعه باشد و در پرتو گروه های سیاسی و یا قبیله ای نباشد.

وی با اشاره به اینکه 5 اسفند پایان ضرب العجل ایران برای کشورهای اروپایی و آمریکایی ها بود گفت: کمتر از سه ماه قبل مجلس طرح دو فوریتی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران تصویب کرد که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و توسط رئیس مجلیس به رئیس جمهور ابلاغ شد و امروز همه صاحب نظران قبول کرده اند که این مصوبه اقدامی به هنگام وهوشمندانه و باز دارنده بوده است.

خطیب جمعه کیش با تصریح بر اینکه باید در مقابل دشمن تنها یک صدا از ایران شنیده شود تاکید کرد: با استفاده از رهنمون ها و راهبردهای رهبر مظعم انقلاب باید مجلس و دولت همه هماهنگ و یک صدا در برابر دشمن بایسند

وی با بیان اینکه ما به تعهداتمان براساس آموزه های دینی عمل کردیم و تا وقتی که طرف مقابل به تعهدات عمل کند ما هم عمل کنیم تصریح کرد:در غیر اینصورت بر اساس همان آموزه های دینی این توافق نامه هارا به دور خواهیم ریخت .

گرانی مواد غذایی در کیش، تبریک هفته احسان و نیکوکاری، ایجاد مدیریت جامع برای کمک ها خیران درکیش و ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تاسیس کمیته امداد امام راحل(ره) از دیگر مواردی بود که امام جمعه کیش در خطبه های این هفته نماز جمعه به آن ها اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 2364
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.