رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کیش با اشاره به شعار هر خانه یک ستاد انتخاباتی گفت: وظیفه تمامی ستادهای مردمی ایجاد همدلی و بسترسازی مناسب برای جذب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای و انتخاب رئیس جمهور اصلح است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، احمد پاکنهاد با اشاره به اینکه تعدد ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی رویکرد بسیار مثبتی است به شرط رعایت اصول اخلاقی که توصیه مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی است اظهار کرد: تمامی ستادها باید در یک جهت و هم سو حرکت کنند زیرا هدف یکی است

وی با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا با حفظ اتحاد و انسجام از تمامی ظرفیت های موجود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنیم .

پاکنهاد با بیان اینکه پویش های بسیاری در حمایت از آیت الله رئیسی شکل گرفته است افزود: اگر چه وجود کارنامه درخشان مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض در فعالیت های آیت الله رئیسی نشان دهنده شناخت کافی مردم از ایشان است اما نباید به این دلیل از تلاش باز ایستاده و میدان را در اختیار رقبا قرار دهیم، همه باید یکدل و یکدست پای کار بوده و از ایشان حمایت کنیم.

وی رعایت اصول اخلاقی در تبلیغات و حمایت از آیت الله رئیسی را از مهمترین و ضروری ترین مواردی برشمرد که در ستادهای مردمی باید رعایت شود و افزود: در کارزار انتخاباتی باید اصول اخلاقی را سرلوحه فعالیت ها کنیم زیرا این مهم از اصول مورد تاکید آیت الله رئیسی است.

مسئول ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کیش با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند بیان کرد: هر گاه مردم تصمیم بگیرند و بخواهند که کاری را انجام دهند مطمئنا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد زیرا این مردم ثابت کرده اند که بهترین مردم دنیا هستند و با تمام وجود در کنار رهبر و نظام اسلامی خود برای پیروزی و سربلندی کشور تمام قد ایستاده اند.

وی با بیان اینکه آماده سازی بستر مشارکت حداکثری مردم از وظایف ماست که باید در اجرای آن تمامی اقشار را مد نظر قرار دهیم نه طیف یا قشر خاصی را افزود: باید تمامی مردم را در این رویکرد شرکت دهیم.

پاکنهاد تاکید کرد: در شرایط فعلی، استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رئیس جمهوری با روحیه خدمت‌گزاری و فسادستیزی که کارنامه روشنی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و پاکدستی داشته باشد، ضرورتی انکارناپرپذیر است.

وی افزود: دولت آینده علاوه بر مقبولیت بالا باید با اعتماد به جوانان انقلابی، متعهد و متخصص به‌سوی قله‌های رفیع عدالت و سربلندی در جهان با مدیریت جهادی حرکت کند و در راستای شکل‌گیری تمدن اسلامی ایفای نقش نماید.

به گفته وی عملکرد جهادی و انقلابی و توجه به جوانان مؤمن انقلابی با مدیریت حضرت آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه موجبات اعتماد و رضایت اقشار مردم شریف ایران اسلامی را در پی داشته است که این نوع مدیریت در جهت آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی بوده است.

مسئول ستاد آیت الله رئیسی در کیش گفت: بدون شک حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ضمن ایجاد شور انتخاباتی می‌تواند نگرانی از چند دستگی جریانات انقلابی را رفع و همگرایی و هم‌افزایی را در جامعه افزایش دهد.آیت‌الله رئیسی ویژگی یک رئیس جمهور مقتدر، شجاع، مدیر و مدبر و دارای روحیه جهادی و عدالت را به‌طور اجماع دارد و بهترین گزینه است.

وی با اشاره به اینکه لازمه حفظ ، تداوم و گسترش این افتخارات چشم گیر و شگرف و نیز توفیقات بیش از پیش آن وجود مدیران و مسئولان در تراز انقلاب اسلامی و همراه و آگاه به آرمانهای بلند امامین انقلاب است .تاکید کرد: هرجا مدیرانی آگاه و با عملکردی منطبق بر روحیه ی انقلابی در مسئولیتهای مختلف این نظام قرار گرفتند توفیقات این نظام در خدمت به مردم این مرز و بوم و اعتلای پرچم عزت آزادگی، رشد علمی و اقتصادی و معنوی بیشتر و بالاتر بوده است .

وی خطاب به آیت الله رئیسی گفت: اکثریت مردم نجیب ایران ، شما را بعنوان مدیری انقلابی، جهادی، امین، آگاه، کارآمد، دلسوز و اهل مبارزه ی جدی و پیگیر با فساد و مفسدان میدانند و اقدامات شما در مسئولیتهای مختلف و متعدد ، مؤید این واقعیت و موجب امید و دلگرمی آنان شده است‌.

پاکنهاد خاطر نشان کرد: حضور مدیریت باورمند به عدالت، پاک دست، حساس به استقلال و آرمانهای انقلاب برگ برنده نظام در نقش بر آب کردن توطئه ناکارآمدی است که آیت الله رئیسی نماد و مصداق چنین رویکردی به مدیریت قوه مجریه است، ضمن حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، از همه اقشار جامعه ایران درخواست می‌کنیم که ضمن حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی داشته با انتخاب «کاندیدای اصلح»، سرنوشتی درخشان برای آینده کشور رقم بزنند. ازاین‌رو، و به جهات پیش گفته ادامه وضعیت کنونی را به مصلحت جامعه ایران نمی‌دانیم و خواهان «تغییر وضعیت به نفع مردم» هستیم و معتقدیم که نظام اجرایی کشور، نیازمند تحول اساسی و تغییر به نفع مردم و به این دلایل از کاندیدای اصلح انتخابات یعنی حجت‌الاسلام‌

کد خبر : 2457
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.