آیین تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه ششمین دوره شورای شهر کیش با حضور نماینده فرماندار و مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد در کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، بدریه بحرینی سخنگوی شورای شهر کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری آیین تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر کیش اظهار کرد: در این مراسم که با حضور مهندس دریوشی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندرلنگه  و آقای عقیل نقشبندی مدیرامور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در بخشداری کیش برگزار شد.
براساس انتخابات صورت گرفته آقای حجت بزنی به عنوان رئیس شورای اسلامی کیش، خانم لیلا زارعی به عنوان نایب رئیس و خانم بدریه بحرینی به عنوان دبیر و سخنگوی شورای اسلامی شهر کیش و نماینده شورای اسلامی شهر کیش در شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.
سخنگوی شورای شهر کیش خاطر نشان کرد: آقای عبدالنبی شرفی در این جلسه غایب بود.
یادآور می شود ؛ آقای حجت بزنی ، خانم لیلا زارعی ، بدریه بحرینی ، محمد طاهری و عبدالنبی شرفی اعضای ششمین دوره ی شورای اسلامی شهر کیش می باشند.

کد خبر : 2565
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.