ساعتی پیش با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سرپرست معاونت های فرهنگی اجتماعی، توسعه و مدیریت و معاونت عمرانی زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، آیین معارفه و تکریم سه معاونت در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این مراسم، در حکمی جداگانه از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حسین شمسیان راد به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش جایگزین سعید پورعلی، احمد رجب پور به عنوان معاون توسعه مدیریت ساسزمان منطقه آزاد کیش جایگزین ناصر آخوندی و سعید پورزادی به عنوان معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش جایگزین علی عرب معرفی شدندو

در سوابق حسین شمسیان راد استاد حقوق عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان، مدیرکل حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشاور حقوقی مؤسسه کیهان ذکرشده است.

سعید پورزادی سرپرست جدید معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در دوره مدیریت مظفری سرپرستی مدیریت فنی و عمران شهری معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان را برعهده داشته است.

در احکام معاونت های جدید سازمان منطقه آزاد کیش بر مواردی همچون تحول در فرآیندهای سازمانی در جهت تکریم ارباب رجوع؛ تسهیل و تسریع در امور و پاسخگویی، ایجاد روش های نظام مند و شفاف به منظور حذف و اصلاح امضاء های سلیقه ای به ویژه در موضوعات سرمایه گذاری، کارآفرینی و مشارکت ها، حضور مستمر در بین جامعه هدف آن معاونت با توجه به سیره دولت مردمی در جهت رفع مشکلات و بهره گیری از نظرات و ایجاد عدالت در تصمیم گیری ها، توسعه فرهنگ اسلامی و آموزش های مربوطه در جهت تحول و ارائه برنامه های جذاب برای اقشار مردمی به ویژه جوانان و اهمیت بیشتر به اعتلای فرهنگ عمومی در جزیره کیش، برنامه ریزی و نظارت بر موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تقویت نهادهای مردمی در راستای مشارکت عمومی در برنامه های موثرفرهنگی، نظارت بر انجام امور توسط نهادها و دستگاه های اداری و انتظامی با توجه به مسئولیت و اختیارات آن ها و هماهنگی میان دستگاه ها ونهادهای دولتی، تقویت و ارتقاء کمی و کیفی و سرعت بخشی به پروژه های عمرانی و زیربنایی با مدیریت بهینه منابع موجود و حسن نظارت بر معیارهای شهرسازی، محیط زیست، خدمات شهری و زیبا سازی، تشکیل کارگروه تعیین تکلیف پروژه های ساختمانی راکد و ارائه راهکارهای فوری در این خصوص، ارتقاء سیستم ها و روش های مدیریت مالی و منابع در جهت مدیریت مصرف بهینه درآمدها و پرهیز از هرگونه تشریفات زاید و اسراف، نظارت های دقیق به رفتارهای مالی و  منابع انسانی در سازمان و مجموعه های تابعه بر طبق بخشنامه ها و تصمیمات و طرح های تحولی تاکید ویژه شده است.

سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی به جزیره کیش سفر کرده است.

کد خبر : 2722
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.