مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در راستای تعامل و خدمات‌رسانی به ایثارگران، با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی چهارشنبه چهارم آبان‌ در نشست با مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جزیره کیش و همچنین ارائه راه‌کارهای مناسب اداری در راستای تعامل و خدمات‌رسانی به ایثارگران ساکن این جزیره گفت‌و‌گو کرد.
در این نشست که مجتبی شاهی رئیس بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و نیلوفر امیری نماینده بنیاد هرمزگان در جزیره کیش نیز حضور داشتند، مصوب شد از این پس نمایندگی بنیاد این جزیره فعالیت‌های خدمات رسانی به ایثارگران را در واحد منطقه آزاد ادامه دهد.


انتهای پیام/

کد خبر : 2898
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.