مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: این جزیره آمادگی برگزاری رقابت ها و دوره های آموزشی ملی و بین المللی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، عزیز اله فرضی پور در حاشیه مراسم وزن کشی مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در سالن المپیک جزیره کیش اظهار داشت: با برنامه ریزی مطلوب فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و همچنین هیات بدنسازی و پرورش اندام موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش هم اکنون شاهد انجام وزن کشی این دوره از مسابقات قهرمانی کشور هستیم و کاملاً خرسندیم که میزبان جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام از اقصی نقاط کشور هستیم.

وی همچنین در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت هایی که جزیره کیش در زمینه ورزش و تفریحات دریایی دارد، این جزیره آمادگی برگزاری رقابت ها و دوره های آموزشی ملی و بین المللی را دارد.

مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از آمادگی این منطقه جهت همکاری با تمامی فدراسیون های ورزشی در زمینه برگزاری کلاس ها و رقابت های ملی و بین المللی خبر داد و اظهار امیدواری نمود که با همکاری و مساعدت همه ارگانهای جزیره به ویژه سازمان منطقه آزاد کیش همواره میزبان شایسته ای در رویدادهای کشوری، ملی و بین المللی باشیم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2374
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.