سرمربی تیم ملی فوتبال كشور مان از وضعیت نور زمین فوتبال شماره ۱ هنگام شب بازديد و بر ضرورت تسريع روند بهينه سازي امكانات اين مجموعه تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از  سازمان منطقه آزاد كيش به نقل از موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران که براي بازديد از امكانات لازم براي اقامت و اردوي آمادگي تيم ملي در اين جزيره به كيش سفر كرده بود درادامه بازديد روزانه خود از زمين چمن شماره ١ المپيك و با هدف بررسي شرايط روشنايي و نور زمين براي تمرينات شبانگاهي تيم ، ديشب  پس از دیدار و گفتگو با عزیزاله فرضی پور مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم،  با حضور در مجموعه المپیک وضعيت نوراين زمين را بررسي كرد.

اسکوچیچ با ابراز رضایت از تغییرات انجام شده در این مجموعه نسبت به بازدید قبلی ابراز  امیدواری کرد تا زمان شروع اردوي  تیم ملی، تمامي  نواقص و کمبود های مجموعه برطرف شود.

وی با تاکید براهمیت مناسب بودن زمین چمن و نور استادیوم ، خواستار تسريع بهینه ساری زمين شماره يك و تكميل امكانات شد.

فرضی پور نيز با بيان اينكه سازمان منطقه آزاد کیش با تمام توان در رفع نواقص مجموعه و امکانات مورد نیاز مي كوشد تاكيد كرد: موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با تمامی ظرفیت و بهره جستن از نیروهای خود براي برگزاری شایسته اردوی تیم ملی تلاش مي كند.

وی ابراز امیداوری کرد با تلاش و همکاری مسئولان و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در چند روزه آینده مشکل نور و امکانات زمین از هرجهت رفع شده تا این جزیره میزبان شایسته ای براي برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال باشد.

لازم به ذكر است اعضاي تیم ملی فوتبال پیش از سفر به منامه برای برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی صعود به جام جهانی قرار است ازچهارم خرداد در کیش اردوی آماده‌سازی را آغاز كرده و دهم خرداد پس از پايان اردو ، با پروازی مستقیم راهی کشور بحرین شوند. 

 

کد خبر : 2428
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.