تیم تکواندو جزیره کیش با ۲۵ ورزشکار موفق به کسب ۴۶ عنوان قهرمانی از مسابقه  مجازی هانمادانگ ، کیورگی و پومسه استان مازندران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ، دومین دوره مسابقه آزاد قهرمانی هان مادانگ، کیورگی ، پومسه  استان مازندران در بخش آقایان  با حضور ۷۲ شرکت کننده انفرادی و پنج تیم از استان مازندران، جزیره کیش، تهران،  البرز و قزوین به صورت مجازی به میزبانی هیات تکواندو شهرستان نکا برگزار شد .
 تیم کیش به مربیگری سلمان پور شیوایی با ۲۵ ورزشکار در این مسابقات حضور داشت که ورزشکاران آن موفق به کسب ۴۶ مدال طلا، نقره و برنز شد.
کوچکترین شرکت کننده این دوره  شاهان رنجکش سه و نیم ساله تکواندو کار کیش بود که موفق به دریافت لوح سپاس شد.
کیش دارای  ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

کد خبر : 2564
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.