دانشگاه علوم پزشکی هوشمند کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی را در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی در روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

محورهای علمی کنگره شامل «تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه پزشکی»، «هوش مصنوعی در پزشکی»، «سلامت هوشمند»، «راه‌حل‌های هوشمند در حوزه پزشکی» است.

برگزاری نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی به صورت حضوری و آنلاین بر عهده دانشگاه علوم پزشکی هوشمند خواهد بود.

کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی (۲۰۲۳ AIMS) از محققان دعوت کرده است تا آثار پژوهشی اصلی و با کیفیت خود را مرتبط با موضوعات علمی تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ ارسال کنند.

برای این کنگره گرنت در نظر گرفته شده است که این گرنت ها شامل سه گرنت ۱۰۰ میلیون تومانی، پنج گرنت ۵۰ میلیون تومانی، ۱۰ گرنت ۲۰ میلیون تومانی است.

مقالات برتر کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی در مجله JMSS منتشر خواهد شد. مجله بین المللی JMSS یک مجله‌ بین رشته‌ای است که تمام جنبه‌های مهندسی پزشکی از جمله بیوالکتریک، بیوانفورماتیک، فیزیک پزشکی، ارزیابی فناوری سلامت و غیره را در بر می‌گیرد.

همچنین این کنگره همچنین دارای حداکثر امتیاز بازآموزی برای همه گروه ها است

کد خبر : 3377
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.