نمایشگاه بهارانه کیش از 28 اسفند ماه با ارائه محصولات مختلف اقوام ایرانی با برپایی بیش از یکصد غرفه  و اجرای برنامه ای متنوع فرهنگی و هنری آغاز به کار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سعید یکه دهقان رئیس کمیته رویدادهای ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 در نشست خبر یا اصحاب رسانه کیش از با اشاره اهداف برگزاری نمایشگاه بهارانه کیش اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد خاطره ای خوش از سفر گردشگران نوروزی به کیش با مشارکت بخش خصوصی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر ایجاد غرفه هایی جهت ارائه محصولات اقوام ایرانی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری نیز برگزار می شود افزود: اجرای موسیقی آیینی اقوام متختلف، برگزاری تئاتر کودک، ارائه سوغات و صنایع دستی، غذاهای سنتی ایرانی و ویژه برنامه های جنگ شادی ویژه کودکان و نوجوان از برنامه هایی است که در ایام نوروز در باغ راه شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

یکه دهقان همچنین به برگزاری مسابقات و جشنواره مجمسه های ماسه ای در ساحل پارک ماهیگیر کیش اشاره کرد و افزود: استقبال از گردشگران نوروزی در فرودگاه کیش با حضور گروه موسیقی آیینی نیز از جمله رویدادهای ایام نوروز است که با هدف ایجاد شور و نشاط و خاطره سازی برای گردشگران نوروزی برگزار می شود.

 برنامه تحویل سال در اسکله تفریحی و استقبال از آغاز بهار 1402 در اسکله تفریحی و برگزاری 8 ایستگاه خدمات رسانی به گردشگران به مناسبت تقارن بهار طبیعت و بهار رمضان با عنوان « بهار در بهار » با ارائه خدماتی همچون مشاوره های فرهنگی، مذهبی، ویژه برنامه های کودکان و نوجوانان، راهنمای گردشگری توسط کمیته معنوی نوروزی از دیگر رویدادهایی است که یکه دهقان به آن اشاره کرد.

وی همچنین به برگزاری برنامه هایی در محوطه پارک ساحلی طلوع و بهارانه در ساحل مرجان کیش اشاره و تاکید کرد: با هدف تمرکز زدایی از مرکز شهر و ایجاد فرصت بهره برداری از فضاهای مختلف شهری در ارائه خدمات نوروزی به گردشگران ویژه برنامه هایی در بخش های مختلف جزیره کیش از جمله باغ راه برگزار می شود.

رئیس کمیته رویدادهای ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی یکی دیگر از اهداف برگزاری رویدادهای نوروزی را جذب گردشگران وفادار و افزایش ماندگاری گردشگران در کیش عنوان کرد و افزود: ایجاد فضای شاد و مفرح برای گردشگران می تواند خاطره ای خوش از آنان در ذهن ایجاد کرده و علاوه بر اینکه آنان را به میهمانان وفادار تبدیل می کند فرصت تبلیغ سفر توسط گردشگران را ایجاد کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه گردشگران با توانمندی های اقتصادی متفاوت وارد جزیره کیش می شوند فرصت ها مختلف گردشگری نیز برای آنان تعریف شده است تا همه به صورت جمعی و خانوادگی با کمترین هزینه امکان استفاده از بهترین خدمات و تفریحات را در کیش داشته باشند.

جزیره کیش در ایام نوروز میزبان جمع کثیری از گردشگران نوروزی است که از مسیرهای هوایی و دریایی و با خودروهای شخصی جزیره کیش را به عنوان نخستین مقصد سفرهای سال خود انتخاب می کنند.

گردشگران که با خودروی شخصی یا از طریق دریایی قصد سفر به جزیره کیش را دارند می توانند از بنادر آفتاب و چارک بلیط سفر به جزیره مرجانی کیش را تهیه کرده و ایام خوشی را در کیش سپری کنند.

 

کد خبر : 3467
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.