مدیرعامل و سرمایه گذار پروژه برج میکا در جزیره کیش در آیین جایزه ملی صنعت ریتیل با اشاره به اینکه گویا وظیفه برخی ممانعت از فعالیت شفاف اقتصادی است بر ضرورت حرکت مراکز خرید به سمت تکنولوژی های نوین تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدارآریا، نادر کشتکار مراسم جایزه ملی صنعت ریتیل اظهار کرد: با درک الزام ارائه خدمات دیجیتال در فردای نه چندان دور، حرکت به این سمت را آغاز کرده ایم.

وی افزود: مفتخرم به اطلاع شما برسانم که میکامال گام‌های نخست برای تبدیل به یک مارکت پلیس بر مبنای هوش مصنوعی را استارت زده است.

کشتکار با اشاره به ناملایمات سرمایه‌گذاری در ایران گفت: ما کارمان را بلدیم اما متاسفانه گرفتار دولتمردان تصمیم گیر و مسئولان تصمیم سازی هستیم که نه تنها درک درستی از الزامات دنیای امروز ندارند، که بی‌تصمیمی، کندی، فقدان دانش کافی و متاسفانه حتی در برخی موارد سنگ اندازی آنها در مقابل پای بخش خصوصی، از سرعت حرکت ما می‌کاهد.

مدیرعامل میکامال افزود: تعدد قوانین و وجود قوانین متناقض، اقتصاد دستوری و بدتر از آن دستورات اقتصادیِ لحظه‌ای و کوتاه مدت، عدم ثبات در سیاستهای اقتصادی، فقدان سیاست تدوین شده و تصمیمات سلیقه‌ای کار را به جایی رسانده که ما سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، گاهی به این نتیجه می‌رسیم که رسالت برخی مسئولین، ممانعت از فعالیت اقتصادی شفاف و جلوگیری از ورود منافع آن به اقتصاد کشور است!

وی ادامه داد: چرا مسئولین که باید مشوق فعالیت اقتصادی مولد و تسهیلگر آن باشند، نه تنها کمکی نمی‌کنند که چوب لای چرخ فعالان اقتصادی در این شرایط سخت می‌گذارند؟ هیچ کجای دنیا با سرمایه‌گذار اینطور رفتار نمی‌شود که در ایران رفتار می‌شود.

کشتکار خاطر نشان کرد: ما چیز زیادی نمی‌خواهیم، کارمان را خودمان بلدیم و بالا و پایین آن را می‌شناسیم، تنها انتظارمان از دولت، وظیفه‌ ذاتی آن است: تسهیلگری در اقتصاد!

گفتنی است؛ ميكامال بعنوان مركز خريد برتر ايران در همايش Retail award 2023 معرفى شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 3727
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.