سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد گفت: با سیاست های اتخاذ شده توسط این سازمان، روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو شتاب می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از منطقه آزاد ماکو، فریدون فدایی دولت در نشست با مدیران و کارشناسان این معاونت با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید منطقه آزاد ماکو فعال تر می شود اضافه کرد: کارمندان ومدیران حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان در راستای تسهیل فرایند سرمایه گذاری و تکریم ارباب رجوع تلاش مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه شتابدهی توسعه سرمایه گذاری منطقه در دستور کار است اضافه کرد:تمامی ارکان سازمان بویژه معاونت اقتصادی و همکاران حوزه گمرکی به لحاظ تسهیل امور مربوط به فعالیت های تولیدی اعم از تسریع در ارسال مواد اولیه وارداتی و امور مربوط به تسویه گمرکی بیش از پیش تلاش نمایند.

وی با اشاره به فعال سازی کارگروه رفع موانع تولید در این سازمان افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو در تمامی مراحل فرآیند سرمایه گذاری از ابتدا تا زمان بهره برداری و به ثمر رساندن طرح های سرمایه گذاری در کنار سرمایه گذاران است و مشکلی در مسیر سرمایه گذاری داخلی خارجی در این منطقه پیش نخواهد آمد.

فدایی دولت خاطرنشان ساخت: از همه کارشناسان و مدیران مربوطه  نیز درخواست داریم با سرمایه گذاران تعامل و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را رسالت خطیر این معاونت برشمرد و افزود: این مجموعه باید در راستای سیاست‌های مناطق آزاد و اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و از ظرفیت‌های در اختیار خود به درستی استفاده کند.

 

کد خبر : 3816
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.