مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: با مجور بورس کالا، مقرر شد تا سپرده طلا در بانک صنعت و معدن کیش عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، «علی خورسندیان» در حاشیه مراسم افتتاح کارگزاری بورس کالای بانک صنعت و معدن در کیش  اظهار کرد: بانک صنعت و معدن اولین بانکی‌ خواهد بود می‌تواند ذخایر طلا در کیش داشته و مبتنی بر آن گواهی سپرده صادر کند.

وی‌ با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی کیش سبب شده تا این منطقه برای ما اهمیت ویژه‌ای داشته باشد، افزود: به دنبال همکاری با بورس کالا برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و متقاضیان در چهارچوب قانون هستیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن همچنین از آمادگی برای انجام برخی معاملات در کارگزاری بورس کالای بانک صنعت و معدن به صورت ارزی، خبرداد.

وی‌ در رابطه با افتتاح شعبه کارگزاری بورس کالای بانک صنعت و معدن در کیش، بیان کرد: می‌توان از این فرصت برای آنالیز سیگنال‌ها جهت تامین مالی شرکت‌ها اقدام کرد.

«خورسندیان» سطح نمایشگاه «کیش اینوکس» را حرفه‌ای ارزیابی کرد و گفت: سطح این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته نشان داد که مسیر توسعه در این جزیره زیبا شتاب گرفته است.

وی‌ اضافه کرد: حضور سفرای کشورهای مختلف و اعضای بریکس در «کیش اینوکس» سطح این رویداد بین المللی را ارتقا داد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4426
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.