• رو تیتر: مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش:

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با ابراز خرسندی از ورود بازارها به فعالیت های رویداد محور، بر ایده پردازی و خلاقیت در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری و ... در بازار میکامال موجب شد تا دیگر بازارهای کیش نیز به این عرصه ورود کنند. مدیرعامل جامعه بازاریان با اظهار رضایت، چنین رویکردی را زمینه ای برای ایجاد نشاط اجتماعی در مردم و رونق کسب وکارها برشمرد.

رحمان سادات نجفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و به تبع آن جزیره کیش شاهد بروز چالش های اقتصادی در بین بازاریان و سرمایه گذاران هستیم اظهار کرد: ایجاد راهکارهای جدید برای جذب مشتری نیازمند خلاقیت و نوآوری است و برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... می تواند راهی برای جذب مردم به بازار و رونق کسب و کارها باشد.

وی با بیان اینکه میکامال در این مقوله پیشقدم شد و با ورود میکا به این عرصه شاهد رونق سریعتر بازار و استقبال مردمی از فعالیت های فرهنگی و هنری میکا بودیم تاکید کرد: این حرکت الگویی برای بازارهای دیگر شد تا آن ها نیز با تدوین برنامه های مختلف و فعالیت های رویداد محور زمینه های جدیدی در جذب مردم به سوی بازارها باز کنند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش یکی از بزرگترین مشکلات را کمبود پروازها و گرانی بلیط عنوان کرد و افزود: امروز کیش با مشکلات بسیاری مانند کمبودپرواز، گرانی بلیط، مشکلات زیرساختی و ... روبروست که انتظار می رود حاکمیت در رفع آن ها بکوشد.

برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف، در بازار میکا موجب شد تا مردم به سوی این مجتمع تجاری، تفریحی گرایش بالایی پیدا کرده و سرعت رونق بازار افزایش یابد و این فعالیت ها که همراه با خلاقیت و نوآوری در برگزاری رویدادها مختلف بود زمینه را برای فعالیت دیگر بازارها در این حوزه گشود و طی روزهای اخیر شاهد برگزاری برنامه های مختلف در بازارهای مرکز تجاری و بهکیش بودیم که مورد استقبال کیشوندان و گردشگران قرار گرفت.

در حالیکه انتظار این است که مسئولان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری راهی برای جذب مسافران و رونق بازارها بیابند اما می بینیم که مشکلات بی ثباتی در مدیریت های خرد و کلان سازمان راه را برای تفکر در این حوزه مسدود کرده و بخش خصوصی مانند همیشه در حل مشکلات پیش قدم بوده است و انتظار می رود دیگر بازارها و بخش های فعال اقتصادی خود به میدان آمده و هر یک در حوزه ای با ایده پردازی و استفاده از ظرفیت های خود و خلاقیت جوانان و فرهیختگان راهی برای برون رفت کیش از رکود اقتصادی و جذب گردشگر بیابند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4813
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.