مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه با هر گونه روابط ناسالم کاری در سازمان منطقه آزاد کیش به جد برخورد می کنیم بر فرآیند شفاف سازی فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش در تمامی بخش ها و ادارات تابعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه کیش با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از تلاش های سرهنگ پاسدار ابراهیم خادمی زاده  اظهار کرد: این آمد و شد ها طبیعی است و امید است هر جا که هستیم منشاء خیر و برکات باشیم.

وی با تاکید بر اینکه عرصه خدمت فرصتی است که باید قدر آن را بدانیم اضافه کرد: باید از این فرصت که یک نعمت است و در اختیار ما قرار داده شده به خوبی استفاده و خدمت کنیم و ظلم و خیانت است اگر از آن به درستی و در راه خدمت استفاده نشود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه در طی 4 دهه گذشته دشمنان دریافته اند که با جنگ نمی توانند بر ملت ایران پیروز شوند افزود: امروز ما با وجود فراز و فرودهای 40 سال گذشته نگران جنگ نظامی دشمن نیستیم و دشمن هم می گوید که قصد جنگ ندارد زیرا دریافته است که با این ملت نمی تواند در جنگ نظامی به پیروزی برسد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز ما را آسیب پذیر می کند ایجاد تفرقه به پشتوانه فشارهای اقتصادی است که موجب ایجاد فاصله و آزار و اذیت مردم شده و آن ها را ناگزیر به واکنش می سازد.

مظفری با بیان اینکه امروز بخش عمده ای از وظیفه ما ایجاد فضای امن و آرام برای فعالیت های اقتصادی است افزود: امروز جهاد، جهاد اقتصادی است، باید تعارف را کنار بگذاریم بخصوص ما که در جزیره کیش زمینه های بیشتر برای رونق و کسب و کار اقتصادی و ارتقاء خدمات داریم باید تلاش بیشتری نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 80 درصد وقت و انرژی ما در سازمان صرف فعال سازی پروژه های راکد و به حرکت درآوردن چرخه ساخت و ساز و رونق می شود تاکید کرد: بسیار بی انصافی وظلم است در سازمان و ساختاری که قرار داریم رفتار و عملکردی داشته باشیم که سرمایه گذار اذیت شود و بدتر از آن شواهد و قرائنی بر شکل گیری روابط کاری ناسالم است که به جد با آن برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تصریح بر اینکه از همین جا اعلام می کنم اگر چنین اتفاقی در هر بخش از دستگاه های ما مشاهده شود به جد برخورد می کنیم افزود: از همه خبرنگاران و همراهان درخواست می کنم اطلاع رسانی کنند که سازمان منطقه آزاد کیش همه چیزش شفاف و روشن و به تعبیر ما رو است به همکاران خود هم اعلام می کنم که همه آیین نامه ها، شیوه نامه هایی که در سازمان وجود دارد باید در معرض دید همگان قرار داشته باشد. هیچ چیز پنهان نباید داشته باشیم فرآیندها را باید کوتاه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرصتی که امروز در اختیار ما قرار دارد فرصت مغتنمی است خاطر نشان کرد: بابت هر پست در کشور تعداد بسیاری شهید داده ایم اگر کمی عمیق تر نگاه کنیم وظیفه ما خیلی سنگین است و باید از این فرصت زودگذر استفاده کنیم که به اندازه یک چشم به هم زدن است و امید است خداوند توفیق دهد تا در عرصه خدمت منشا خیر و برکات باشیم.

مظفری در پایان با تقدیر از حسن خلق،کردار، منش انقلابی و تلاش های سرهنگ خادمی زاده وی را پاسداری متعهد و مومن خطاب کرد که عملکرد ارزشمند وی در جزیره کیش منشاء خدمات ارزنده ای بوده است.

وی همچنین انتصاب شهداد کناری به سمت فرماندهی سپاه کیش را تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد در این سمت منشاء اثرات خیر و ارتقا امنیت و توسعه فضای فرهنگی جزیره کیش باشد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 1634
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.