معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در برخی از بازارها، از نزدیک مسائل و مشکلات صنفی بازاریان و روند کسب و کار آنان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وحید زارع فکری به همراه مهدی قاسمیان مشاور و مدیرکل حراست این سازمان در نخستین روز سال نو با برخی غرفه داران بازارها به گفت و گو پرداخت و ضمن گوش دادن و بررسی مسائل و مشکلات آنان، بر تکریم گردشگران به عنوان مهمترین عامل رونق چرخه اقتصادی کیش تاکید کرد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در این گفت و گوها، تعامل بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش را یکی از شاخص های مهم رونق این منطقه عنوان کرد و افزود: افزایش حضور گردشگر و رونق و بهبود شرایط اقتصادی کیش با تعامل و همکاری با یکدیگر محقق می شود.

زارع فکری با اشاره به افزایش ورود گردشگران در عید نوروز به جزیره کیش گفت: جلب رضایت گردشگران از سوی تمامی جوامع صنوف کیش، توسعه و رونق را برای این منطقه به ارمغان می آورد از اینرو باید بخش خصوصی و دولتی در این راستا گام برداشته و هر گردشگر را به عنوان یک "مبلغ سفر به کیش" قلمداد کنند. 

وی با بیان این که بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی با برنامه مدون، ضمن نظارت فراگیر بر حوزه های مربوطه به درخواست های گردشگران نیز رسیدگی می کنند؛ افزود: شماره تلفن۱۲۴ به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است و عموم کیشوندان و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات صنفی با سامانه یاد شده تماس بگیرند.

گفتنی است میزان بالای اجاره بها غرف بازار، تسهیل در فرایند و اصلاح روند کاری در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش، راهکارهای افزایش حضور گردشگر و تقویت ناوگان هوایی، افزایش هزینه های زندگی در کیش و .. از جمله مباحث بود که در گفت و گوی غرفه داران با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش مطرح شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5162
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.