معاون اول رئیس جمهور و وزیراقتصاد ازعملکرد روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه برتر روابط عمومی ها در بین مناطق آزاد تقدیر کرد

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در اختتامیه‌ همایش ملی مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش مقام نخست را در میان مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کسب کرد.

در این مراسم، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و حجت‌الله عبدالملکی نماینده ویژه‌ی رئیس‌جمهور با اهدای لوح به دکتر رحیم سرهنگی از سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر در عملکرد روابط عمومی تقدیر کردند. 

اقدام به تصویرسازی مناسب، مدیریت رسانه‌ای و ارتقای جایگاه مناطق آزاد در میان افکار عمومی، از جمله شاخص‌هایی است که با ارزیابی های انجام شده، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل عملکرد موفق یکساله‌، درجه‌ی برتر را در بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بدست آورد و به عنوان رتبه‌ی نخست در این همایش برگزیده شد.

 
انتهای پیام/
کد خبر : 5351
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.