سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی به لغو الزام دولتی‌ها به انتشار آگهی در روزنامه ها واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از ایرنا، صالحی یکشنبه شب در این توئیت افزود: آیین نامه ابلاغی ستاد موجب نگرانی جدی مطبوعات گردید.

او ادامه داد: با توجه به این که در زمان عدم حضور اینجانب و در خارج از نوبت در هیات دولت مطرح شده بود، با جناب آقای دکتر جهانگیری صحبت کردم و با نظر مساعد ایشان قرار شد که با درخواست اصلاحیه در ماده مربوطه، مجددا در جلسه چهارشنبه مطرح شود.

به گزارش ایرنا، هیأت وزیران آئین نامه نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را تصویب و ابلاغ کرد.

از جمله مهمترین مفاد این مصوبه می‌توان به بهره گیری از امضای الکترونیکی، انجام معاملات و انتشار فراخوان‌ها بر بستر ستاد و بالطبع حذف کاغذ و رویه‌های سنتی و موازی و همچنین حذف آگهی روزنامه برای مزایده‌ها و مناقصه‌ها اشاره داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، گویا در ماه های آخر دولت، کفگیر مسئولان در خزانه داری  به ته دیگ رسیده است که پس از فروش سهام و افزایش قیمت بنزین و ... این بار به فکر تامین هزینه ها از قطع آگهی و مزایده به مطبوعات افتاده اند.

در دنیایی که شبکه های مجازی آن را غصب کرده اند و زندگی بسیاری از نشریات در تلاطم دریای ناامنی در حال غوطه ور شدن است، این تصمیم دولت می تواند تیرخلاصی بر جان نشریات مکتوب باشد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2354
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.