امام جمعه کیش طی پیامی 17 مرداد ماه، روز خبرنگار را به فعالیت این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛
ن، سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند»
سلام  بر قلم و بر جوهر حقیقت که از سرانگشتان کاتبان حق تراوش می کند.
 ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه‌های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگاران عدالتجویی است که با تأسی از "شهید محمود صارمی" ثبت و نشر حقیقت و گسترش آگاهی‌های عمومی و عدالت را رسالت ذاتی خود می‌دانند.
خبرنگاران صاحبان سلامت قلم و پیشتازان آگاهی بخشی به جامعه و حقیقت جویانی هستند که سرمایه آنان کنکاش حقایق، شجاعت، اخلاص، امانتداری و عدالت است.  
هفدهم مرداد، سالروز شهادت خبرنگار عرصه صداقت، حقیقت جویی، عدالت‌جویی و اطلاع‌رسانی، شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است؛ اینجانب ضمن قدردانی از همه تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای  بویژه اصحاب رسانه جزیره کیش،  امیدوارم که خبرنگاران عزیز همچون همیشه، چشمان تیزبین خود را برای کمک به آگاهی و بصیرت افزایی مردم کشور و ارائه مسیر درست و الهی به کار گیرند.
امام جمعه کیش احمد حسن زاده
۱۷ مرداد۱۴۰۰

کد خبر : 2545
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.