شرکت هواپیمایی کیش به منظور  همراهی در مقابله و مهار هر چه زودتر بیماری کرونا پروازهای ورودی و خروجی خود را به کیش تا ۵۰ درصد کاهش داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش، پروازهای کیش ایر به جزیره زیبای کیش و برگشت آن  بدلیل افزایش شیوع بیماری کرونا دلتا در کشور و وضعیت قرمز جزیره کیش، تا سقف پنجاه درصد کاهش پیدا کرد.

بنابر این گزارش، با اعلام معاونت بازرگانی هواپیمایی کیش، این شرکت با توجه به اعمال محدودیت های کرونایی اعلام شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و در راستای کمک به مهار هر چه زودتر بیماری کرونا در کشور و به خصوص در جزیره کیش و همچنین همراهی با کادر درمانی و حفظ سلامتی کیشوندان گرامی و ساکنان آن جزیره، کلیه پروازهای منتهی به جزیره کیش تا سقف پنجاه درصد  کاهش داده است.

همچنین کلیه پروازهای منتهی به جزیره کیش و سایر پروازهای کیش ایر با رعایت فاصله گذاری و پذیرش 60% از ظرفیت هواپیما و کلیه شیوه های نامه های بهداشتی ابلاغ شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت بهداشت انجام می‌گردد.

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش از شروع  شیوع بیماری کرونا در کشور اقدامات مقابله ای خود با این بیماری را آغاز نمود و در جا به جایی بار، ملزومات پزشکی و درمانی، کادر محترم درمان، واکسن و... به جزیره کیش نقش به سزایی داشته و خواهد داشت.

کد خبر : 2551
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.