بخشدار کیش به مناسبت فرا رسیدن روز جهـانی قدس، مردم همیشه در صحنه بخش کیش را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، متن پیام محبوبه کرمی بخشدار کیش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم "سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ‌الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِالْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ" (قرآن کریم) مقام معظم رهبری: «روز قدس یکی از آن جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است.»

 روز جهانی قدس نماد صف‌بندی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان در مقابل غاصبان صهیونیست و نمایش وحدت جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

در سایه راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آزادی بیت‌المقدس و رهایی مردم فلسطین از چنگال رژیم متجاوز اسرائیل به عنوان آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد محوری و سرنوشت‌ساز جهان اسلام مطرح بوده و ملت آزاده و ظلم‌ستیز ایران اسلامی نیز تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را در حمایت از این آرمان الهی به کار گرفته است.

حریم امن الهی، امروز نمادی از سنگر مبارزه مظلومان در برابر ستمکاران است و هر مسلمان آزاده‌ای بر خود واجب می‌داند با فریاد حق‌طلبی در برابر این ظلم، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.

ملت بزرگ ایران اسلامی و مسلمانان سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز باشکوه قدس، با دل‌هایی آکنده از امید به رهایی فلسطین مظلوم از سیطره پوشالی اسرائیل غاصب، غریو اتحاد خود و فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را به گوش استبداد جهانی می‌رسانند تا ستمگران بدانند که جهان اسلام پشتیبان فلسطین است و شکی نیست که پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس شریف  به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی‌خواهان جهان را شیرین خواهد کرد و رژیم غاصب صهیونیستی به پایان عمر خود حتی زودتر از وعده صادق حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی) درباره پایان عمر این رژیم غاصب در ۲۵ سال آینده، نزدیک‌تر شده و آزادی فلسطین به یاری خداوند در آستانه تحقق است.

مردم ولایتمدار بخش کیش نیز همواره گوش به فرمان امامین انقلاب و در سایه بصیرت و عزم و اراده انقلابی، در این روز بزرگ در کنار ملت مظلوم فلسطین بوده و با حضور سبز خود، بار دیگر برگی زرین بر افتخارات این خطه انقلابی را در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام راحل (ره) و در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت رقم خواهند زد.

 در آستانه روز جهـانی قدس، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، از مردم مؤمن و بصیر بخش کیش دعوت می‌نمایم، همگام با سایر ملت‌های جهان و مردم انقلابی ایران، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از قدس شریف، ملت آزاده فلسطین و انزجار خویش را از صهیونیسم جهانی اعلام نمایند و وحدت مسلمانان در مسیر تحقق آرمان قدس شریف را در برابر جهانیان به نمایش گذارند. وعده ما راهپیمایی روز جهانی قدس «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم». 

محبوبه کرمی بخشدار کیش

کد خبر : 3547
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.