قرارداد ۷ ساله چگونه ریخت و پاش مالی تعریف می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از سازمان زیباسازی، از روز گذشته، برخی رسانه ها با انتشار اطلاعاتی نادرست، شبهه‌هایی را در خصوص اجاره واحد مسکونی در شهر کیش مطرح کردند. در این خصوص چند نکته مهم وجود دارد که متاسفانه در اخبار به آن اشاره نشده است:

١- قرارداد مورد اشاره در سال ٩۵ و با تصویب هیأت مدیره وقت سازمان جهت استفاده کلیه پرسنل  سازمان زیباسازی در قالب طرح های رفاهی کارکنان رهن شده و در طول این سالها به صورت سالیانه تمدید شده است.

٢- صدها نفر از پرسنل خدوم سازمان زیباسازی، به شکل مرسوم در نوبت استفاده از این واحدها قرار می‌گیرند و شاید هر خانواده، به طور میانگین بتواند دوسال یکبار، حق استفاده سه روزه از این واحدها را پیدا کند.

٣- این واحدها از محل سپرده سازمان زیباسازی رهن شده‌اند و سرمایه اصلی سازمان محفوظ مانده و پس از ختم قرار داد عودت داده خواهد شد و هیچ سرمایه ای برای این امکان رفاهی پرسنل «هزینه» نمی‌شود.

۴-طبق قانون، حساب سازمان زیباسازی، حساب جاری است و هیچ سودی بابت سپرده بانکی به آن تعلق نمی‌گیرد. مبلغ رهن این واحد می‌توانست به شکل راکد در بانک بماند، ولی با نظر هیات مدیره وقت سازمان از آن به عنوان یک امکان رفاهی برای پرسنل استفاده شد تا ضمن حفظ اصل سرمایه، کمکی برای سفر پرسنل باشد.

 

کد خبر : 3595
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.