• رو تیتر: با حمایت دولت:

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اختصاص بیش از ۲ هزار مجوز استخدامی به این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۸ شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا دکتر پژمان شاهرخی افزود: ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی، ۱۸ شهریورماه آغاز و در۲۱ مهرماه نیز آزمون برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ دراین آزمون بیش از ۲ هزار مجوز استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اختصاص داده شده است که بیشترین تعداد مجوز از زمان تاسیس دانشگاه و بالاترین سهمیه مجوز نسبت به سایر استان‌ها است.

دراین آزمون بیش از ۲ هزار مجوز استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اختصاص داده شده است که بیشترین تعداد مجوز از زمان تاسیس دانشگاه و بالاترین سهمیه مجوز نسبت به سایر استان‌ها است.

شاهرخی تصریح کرد: در این آزمون، دانش آموختگان (فارغ‌التحصیلان) رشته‌هایی همچون پزشکی، پرستاری و سایر رشته‌های بهداشتی درمانی و همچنین رشته‌های حسابداری می‌توانند شرکت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین از حمایت و پیگیری مجدانه استاندار هرمزگان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و ریاست سازمان برنامه و بودجه این استان در راستای دریافت مجوز حداکثری استخدام دانشگاه، قدردانی کرد.

کد خبر : 4134
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.