رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه‌ ترخیص موتورهای شارژی در این جزیره بدون حضور راکبان آنها در کلاس‌های آموزشی ممکن نیست، گفت: تا به امروز نزدیک به یک‌هزار نفر و در ۶ جلسه آموزشی پلیس در این راستا شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا سرهنگ «مهدی توانگر» اظهار کرد: در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی و بهبود فرهنگ عبور و مرور، ششمین دوره آموزشی و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کیش با حضور ۱۶۰ راکب موتور شارژی توقیف‌شده، برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، عدم حرکت در پیاده‌رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز و حمل بار غیر متعارف، عدم انجام حرکات نمایشی و مارپیچ، عدم حمل یدک با موتور شارژی و لزوم استفاده از کلاه ایمنی از جمله مواردی است که همراه با فیلمهای آموزشی به حاضران بازگو می‌شود.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با تاکید بر اینکه رانندگان موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند، اضافه کرد: این کلاس‌ها پنج شنبه هر هفته برای رانندگان موتورهای شارژی توقیفی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هشت فقره تصادف فوتی رخ داده توسط موتورهای شارژی در سال جاری، بیان کرد:‌ تمامی فوت شدگان فاقد کلاه ایمنی بودند که از این جهت پلیس تاکید ویژای به استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان دارد.

کد خبر : 4215
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.