مدیر روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی کیش به غرق شدگی ۲ نفر در محدوده اسکله تفریحی کیش اشاره کرد و گفت: متاسفانه این حادثه منجر به فوت یکی از آنان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا  «مهشید ذاکر» اظهار کرد: حادثه دیدگان به بیمارستان اعزام شدند اما متاسفانه عملیات احیای یکی از آنها موفقیت آمیز نبود و در مسیر اعزام به بیمارستان توسط نیروهای هلال احمر جان باخت.

وی‌ در رابطه با وضعیت سلامتی تنها بازمانده این حادثه، بیان کرد: حادثه دیده دیگر نیز پس از طی مراحل تست سلامتی از اورژانس بیمارستان کیش مرخص شد.

 

حادثه دیدگان زیر ۲۰ سال بودن

 

 مدیر روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در بیان جزئیات این حادثه به ایرنا گفت: صبح امروز /چهارشنبه/ پس از اطلاع از این حادثه، ۲ گروه امداد از ایستگاه یک و سه آتش نشانی کیش به محل اعزام شدند.

مریم نیاکان با بیان اینکه، هر۲ حادثه دیده زیر ۲۰ سال و متولد ۱۳۸۰ و ۱۳۸۵ بودند ، افزود: یکی از حادثه دیدگان برای نجات نفر دیگری وارد آب شده بود؛ این ۲ نفر نسبت فامیلی با یکدیگر داشتند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان و گردشگران در صورت آشنا نبودن به مهارت‌های لازم از شنا کردن در دریا اجتناب کنند، اضافه کرد: افراد آشنا به مهارت‌های شنا نیز در سواحل امن و پلاژها شنا کرده و با اجتناب از شنا در نقاط ممنوع از جمله اسکله تفریحی، مراقب سلامت و حفظ جان خود باشند.

 

در جزیره کیش دو پلاژ مخصوص آقایان و بانوان وجود دارد که علاقمندان به شنا می توانند از این ظرفیت برای لذت بردن از دریا استفاده کنند.

کد خبر : 4247
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.