رئیس پلیس راهور کیش از توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا النترا متخلف با 66 میلیون ریالی خلافی در این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از پلیس، سرهنگ "مهدی توانگر" در تشریح جزئیات این خبر گفت: گشت نامحسوس پلیس راهور کیش حین کنترل ترافیکی و پیشگیری از رخداد هرگونه حادثه پیرامون سطح معابر این جزیره، متوجه عدم رعایت قوانین رانندگی توسط راننده خودروی سواری  هیوندا النترا شده که خودرو  را  براي اعمال قانون توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی و استعلام فنی مشخص شد، راننده خودرو در تخلفات خود سوابقی همچون سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه و نداشتن بیمه و مبلغ 66 میلیون ریال نیز خلافی داشته که خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ویژه کیش به شهروندان توصیه کرد: با پرداخت به موقع جرایم راهنمایی و رانندگی از توقیف وسایل نقلیه خود جلوگیری  نمایند و خاطر نشان کرد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در تأمین ایمنی و ارتقاء امنیت ترفیکی یاری کنند و مرکز فوریت های ترافیکی پلیس راهور 120 در تمامی ساعات شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات و خدمات رسانی به مردم شریف و مؤمن جامعه خواهد بود.

کد خبر : 4285
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.