رئیس پلیس راهور کیش از سانحه تصادف دوچرخه سوار با یکدستگاه خودرو در جزیره کیش خبر داد و گفت: راکب دوچرخه به دلیل شدت جراحات وارد شده در بیمارستان جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سرهنگ مهدی توانگر اظهار کرد: صبح امروز یک دوچرخه سوار حوالی ساعت ۹:۳۰ به دلیل رعایت نکردن حق تقدم و ورود از قسمت فرعی خیابان به قسمت اصلی با یک دستگاه خودروی هایس برخورد و به علت ضربه شدید به سر و شدت جراحات وارد شده به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور کیش از راکبان وسایل نقلیه موتوری و خودرویی و دوچرخه سواران درخواست کرد با رعایت مقررات رانندگی به ویژه حق تقدم در معابر و خیابان ها تردد کنند و قبل از سوار شدن به دوچرخه و موتورشارژی حتما کلاه ایمنی استفاده کنند.

مهشید ذاکر مسئول روابط عمومی بیمارستان کیش نیز افزود: مرد جوان با شدت جراحات ناشی از تصادف به بیمارستان منتقل شد و به دلیل شدت جراحات وارد شده و ضربه به سر متاسفانه جان خود را از دست داد .

روز گذشته نیز یک بانوی موتور سوار در برخورد با یک خودرو به بیمارستان منتقل شد که گفته می شود در کما به سر می برد.

در سال جاری تعداد کشته شدگان براثر تصادف در جزیره کیش نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته که بسیاری از این تصادفات ناشی از بی احتیاطی راکبان موتورهای شارژی و سرعت بالای خودروها و بی توجهی به قوانین بوده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4309
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.