دوره آموزشی مدیریت تغییر سیستم مدیریت کیفیت در شرکت عمران، آب و خدمت کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، دوره آموزشی مدیریت تغییر  سیستم مدیریت کیفیت با هدف ارتقای دانش نمایندگان ایزو در کلیه واحدها روزهای دوم و سوم آبان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در این دوره دو روزه دکتر یاسر احسان مدرس انجمن مدیریت کیفیت ایران  با شرح تعاریف و مفاهیم تغییر، شناسایی انواع تغییر در سازمان، نقش مدیران در تغییر ، موانع تغییر  ، ابزارهای تغییر ، استقرار تغییر، کاهش ریسک ، مقاومت در برابر تغییر، گام های مدیریت شامل طرح ریزی ، ساماندهی ، هدایت و رهبری و نظارت و کنترل مطالب کاربردی را به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داد.    

همچنین نکات لازم در خصوص ممیزی  بند 6.3 طرح ریزی تغییرات و بند 8.5.6 کنترل تغییرات مطابق استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015  نیز آموزش داده شد.

کد خبر : 4379
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.