فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سرهنگ محمد میرزاده گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از بسیجیان نمونه، اعزام پایگاه‌های نمونه به نمایشگاه استانی، راه اندازی و شروع به کار ربسیج اقشار ادارات، اصناف و مهندسین، آغاز طرح ادغام بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، فراخوان ایده پردازی برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از برنامه های هفته بسیج در جزیره کیش است.

وی گفت: در هفته بسیج تیم‌های پزشکی به محلات برای معاینه رایگان بیماران اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدای جبهه مقاومت، جشنواره سرود پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی، برگزاری کلاس سواد رسانه و برگزاری جلسه بصیرتی با موضوع تحولات منطقه و غزه نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج در جزیره کیش است.

سرهنگ محمد میرزاده افزود: مشاوره حقوقی رایگان در مساجد، اجرای برنامه در پایگاه و حوزه مقاومت و دیدار بسیجیان با امام جمعه کیش نیز از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده در هفته بسیج در کیش است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4490
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.