به مناسبت گرامیداشت 26 آذر روز ملی حمل و نقل مسابقات فوتسال با حضور کارکنان مدیریت و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات کیش مسابقات فوتسال گرامیداشت روز ملی حمل و نقل به همت مدیریت حمل و نقل عمومی و معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت و هیئت فوتبال کیش، با هدف تقویت نشاط اجتماعی و روحیه همکاری و تعامل بین اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل کیش از 21 آذر آغاز شده و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت.

در این رقابتها 7 تیم حمل و نقل عمومی، شرکت تعاونی جامعه رانندگان، مینی بوسرانی اتوآرین نوین، آژانس های کرانه، پارس توسن، پارس شهر و رخش از ساعت 22 تا 30 دقیقه بامداد در زمین چمن مصنوعی المپیک کیش با یکدیگر رقابت می کنند.

لازم به ذکر است پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی،  دیدار رده بندی این مسابقات یکشنبه 26 آذر ساعت 22 در زمین چمن مصنوعی المپیک آغاز می شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4643
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.