با حضور وزیر دادگستری و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، ساختمان جدید دادگستری کیش با عملیات اجرایی و اعتبار اهدایی سازمان منطقه آزاد کیش احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، ساختمان جدید دادگستری کیش با حضور امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری، ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی و محلی، افتتاح شد.

این ساختمان با سازه بتنی و زیر بنای 3600 متر مربع در سه طبقه ساخته شده و دارای 70 اتاق و مجهز به آسانسور، شبکه اطفاء حریق و دوربین مدار بسته است که با هزینه 800 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش به کیشوندان هدیه شده است.

پروژه تهیه مصالح و اجرای عملیات احداث ساختمان دادگستری کیش در دی 1398 توسط سازمان منطقه آزاد کیش آغاز و تکمیل 60 درصد پروژه در دولت سیزدهم محقق شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4710
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.