همزمان با سراسر کشور آیین گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جزیره کیش با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه پروین اعتصامی با حضور مسئولان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، در این مراسم که مدیرکل برنامه ریزی و بودجه آموزش و پرورش کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ائمه جمعه و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد وآموزش و پرورش کیش حضور داشتند رحیم سرهنگی با بیان رویکردهای انقلاب اسلامی و به زبان ساده برای دانش آموزان مسئولان را خدمان و خدمتگزاران مردم برشمرد و با تبریک ایام الله دهه مبارک فجراظهار کرد: انقلاب اسلامی روی داد تا کاخ نشینی مسئولان در برابر مردم از بین برود و امروز هم اگر مسئولی مرم را رعیت خود بداند و از بالا به مردم نگاه کرده و در کاخ زندگی کند نمی تواند خود را مسئول انقلابی بداند و از پیروان همان سیستم ظلم و ستم به مردم است.

وی مهمترین ثمره انقلاب اسلامی را برکناری سیستم ظلم ستم شاهی و قدرت تصمیم گیری مردم در سرنوشت خود عنوان کرد.

سرهنگی با تقدیر از دانش آموزان پروین اعتصامی، حرکت زیبا و هنرمندانه آنان در کنگره ملی شهدای غواص را ستودنی برشمرد و افزود: برنامه زیبای شما در کنگره شهدای غواص تیری در چشم دشمنان شد.

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در طی 45 سال پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد افزایش ظرفیت، توانمندی، اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران و پیشرفت های روز افزون کشور هستیم.

وی با اشاره به برخی از علل و عوامل پیروزی انقلاب در سال 57 و پایداری این پیروزی تاکنون افزود: ولایت پذیری، حضور مقتدرانه مردم در صحنه، رهبری حکیمانه و الهی امامین انقلاب، تدین و ایمان مردم، بصیرت و بیداری، اتحاد و مودت مردم از هر آیین و مذهب و  اقشار مختلف در برابر دشمنان، صبر و مقاومت و دشمن شناسی از مهمترین عواملی است که موجب پیروزی و ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه کیش تاکید کرد: اگر می خواهیم همچنان در جهان بدرخشیم و مقتدر و پیروز باقی بمانیم توصیه من به شما آینده سازان ایران اسلامی این است که همچنان در حفظ و نگهداری از این ویژگی ها بکوشیم.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بر وحدت و همدلی بین مردم که موجب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 شد تاکید کرد.

صالح بهرامپور، رئیس آموزش و پرورش کیش نیز با تبریک این ایام و تقدیر از دانش آموزان مدرسه پروین اعتصامی که در کنگره ملی شهدای غواص ویژه برنامه های زیبایی ارائه کردند که برد رسانه ای بالایی داشت به سوال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از دانش آموزان با عنوان "قهرمان من" اشاره کرد و افزود: جوایز ارزنده ای برای شرکت کنندگان در این مسابقه تدارک دیده شده است که همزمان با گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن به برگزیدگان اهداء خواهد شد.

وی همچنین از برنامه ریزی در راستای اعتلا و رشد آموزش و پرورش کیش در آینده ای نزدیک خبر دادو خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک شاهد روزهای خوب و افتخار آفرینی خواهیم بود.

نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام خمینی(ره) در ساعت 9:33 دقیقه، اجرای سرود جمعی توسط تمامی دانش آموزان، کاشت نمادین نهال انقلاب و افتتاح سالن ورزشی دبستان از ویژه برنامه های این مراسم بود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4866
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.