مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی و ستاد سفرهای تابستانی 1403 براهمیت همکاری همه حوزه ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست رییس ستاد سفرهای نوروزی و ستاد سفرهای تابستانی 1403 با اشاره به در پیش داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: جزیره کیش هردوره شاهد حضور پرشور مردم ولایی وشریعتمدار پای صندوق های رای بوده است دراین دوره نیز بی شک شاهد برگزاری پرشکوه انتخابات در کیش زیبا خواهیم بود.

رحیم سرهنگی با بیان اینکه اتحاد وهمدلی شاخصه مردم شریف ایران اسلامی است افزود: همچون همه کشور تمامی نهادهای دولتی وغیر دولتی وفعالان اصناف، جوامع وبخش خصوصی برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه پای کار هستند تا باز هم برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات جزیره کیش رقم بخورد.

دراین نشست محبوبه کرمی بخشدار جزیره کیش نیز با اشاره به پیش رو بودن ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از همه بخش ها خواست در برگزاری پرشور این دوره همچون دوره های پیش پر توان و مقتدر ظاهر شوند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4868
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.