رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: پس از سه روز از اجرای مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال هزار و نهصد و هشتاد و هفت کودک در کیش واکسینه شدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، اسدالله احمدی اظهار کرد: در سه روز اول از اجرای مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال هزار و هشتصد و هشت کودک ساکن، سه کودک مسافر، صدو شصت و هفت کودک از اتباع در جزیره کیش در برابر ویروس فلج اطفال واکسینه شدند.

وی ادامه داد: مرحله دوم واکسیناسیون فلج اطفال تا ۱۷ بهمن ادامه خواهد داشت و کودکان زیر پنج سال و متولدان ۱۳۹۷ به بعد در اجرای این طرح در برابر فلج اطفال واکسینه می‌شوند.

احمدی افزود: خانواده‌ها برای واکسیناسیون کودکان خود می‌توانند به بیمارستان در نوبت صبح و عصر و یا بازارچه آرین، پارک مینا، بازار مروارید و بازار دیپلمات عرب‌ها در نوبت عصر مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: کارشناسان این مرکز در کلینیک شهید ستاری پایگاه پدافند هوایی در نوبت صبح، مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی، پایگاه سلامت صدف در نوبت‌های صبح و عصر آماده خدمات رسانی به خانواده‌ها هستند.

وی تاکید کرد: پایگاه مستقر در پایانه مسافربری بندرگاه و پایگاه سلامت کمپ سحر در نوبت صبح آماده اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال هستند.

رئیس مرکز بهداشت کیش افزود: خانواده‌ها در نوبت عصر با مراجعه به مسجد امام حسن نیز می‌توانند کودکان خود را واکسینه کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: کارشناسان مرکز بهداشت صبح از ساعت ۸ تا ۱۴ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ آماده اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون فلج اطفال هستند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4895
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.