رحیم سرهنگی گفت: ایران نیازمند دانش،کار، تلاش و نوآوری شما نخبگانی است که امید ملت هستید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عصر چهارشنبه در دیدار با مدال آوران طلای المپیاد فیزیک کشور که به منظور اردوی علمی و تفریحی به کیش سفر کرده اند؛ گفت: از آموخته های خود بهره ببرید و با بکارگیری آن در راسـتای حـل مسـائل و چالش های کشور نقش آفرینی کنید.

وی تاکید کرد: شما برگزیدگان هوش و استعداد در کشور هستید از اینرو با تمام توان و با پشتکار فراوان در طلب علم بکوشید و با درخشش در عرصه‌های مختلف علمی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین المللی به اهتزار درآورید.

  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به لزوم بهره مندی از نظرات و پیشنهادات نخبگان در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها اظهار کرد: کار، تلاش و تجربه را در کنار استعداد خدادادی خود به کار گیرید و در مسیر خدمت به کشور گام بردارید.

بر اساس این گزارش در اردوی علمی و تفریحی کیش، 10 نفر از مدال آوران طلای المپیاد فیزیک کشور حضور دارند و از میان آنان 5 نفر به عنوان تیم ملی ایران برای حضور در المپیاد جهانی فیزیک که از ۳۱ تیر تا هشتم مرداد سال آینده با هدف ایجاد رقابت پُرشور بین‌المللی و تقویت وحدت، صلح و تفاهم بین ملت‌ها در اصفهان برگزار می شود؛ شرکت خواهند داشت.

  اردو علمی و تفریحی مدال آوران طلای المپیاد فیزیک کشور از شنبه 21 بهمن آغاز و تا پنج شنبه 26 بهمن ادامه دارد. در این اردو ، شرکت کنندگان ضمن بازدید از آزمایشگاه دانشگاه شریف، مرکز نوآوری کیش، مراکز صنعتی و .. از برخی مراکز گردشگری کیش بازدید و از تفریحات آن بهره مند شدند.

باشگاه دانش پژوهان، کمیته المپیاد فیزیک،موسسه علوم و فنون کیش و مجموع مدارس الغدیر و دانشگاه صنعتی شریف و سازمان منطقه آزاد کیش از برگزار کنندگان و حامیان این اردو هستند.

کد خبر : 4952
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.