هفتمین همایش بین المللی و بیست و ششمین همایش ملی بهداشت محیط به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما کیش، این رویداد از سوی انجمن علمی بهداشت محیط ایران (IAEH) و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دوم تا چهارم اسفند با تمرکز بر بهداشت محیط و پاسخگویی اجتماعی در جزیره کیش برگزار می‌شود.

بهداشت محیط، بهداشت محیط ساحل و دریا، بیماری‌های نوپدید و باز پدید، علوم و فناوری‌های مدیریت آلاینده‌های محیط زیست، بهداشت محیط و آینده‌نگاری طرح‌های توسعه صنعتی و پیوست سلامت و بهداشت محیط و چالش‌های تغییر اقلیم از محور‌های اصلی این رویداد علمی است.

دو سمپوزیوم با موضوعات نقش بهداشت محیط در کنترل عوامل خطر محیطی و بهداشت محیط و چالش‌های تربیت نیروی انسانی در حاشیه این رویداد علمی برگزار خواهد شد.

همزمان با هفتمین همایش بین المللی و بیست و ششمین همایش ملی بهداشت محیط، رویداد ایده شو بهداشت محیط نیز با محور فناوری‌های نوین، نانو فناوری، هوش مصنوعی در بهداشت محیط و محیط زیست، ایده‌های نوآورانه بهداشتی و زیست محیطی در برگزاری مراسم‌های مذهبی، ایده نوآورانه استفاده بهینه از منابع زیستی شامل مواد، انرژی، آب، خاک، مواد غذایی، ردیاب‌ها و شناساگر‌ها در بهداشت محیط و محیط زیست، راه کار‌های نوآورانه مقابله با تهدیدات زیست محیطی و نوآوری در آموزش زیست محیطی و بهداشت محیط نیز برگزار خواهد شد.

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان رئیس همایش، ولی علی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دبیر علمی و محمود حسین پور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز دبیر اجرایی این رویداد علمی هستند.

 

 انتهای پیام/

کد خبر : 4976
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.