امور مشترکین آب و برق کیش در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی خدمات به مشترکان ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، با تشکیل ستاد نوروزی و از اواسط اسفند ماه 1402 شرکت آب و برق کیش نیز با برگزاری جلسات متعدد جهت برنامه ریزی های منسجم در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و گردشگران تلاش کرده است تا خدمات خود را به بهترین شکل ارائه نماید.

بدین منظور بخش امور مشترکین این شرکت به جهت رفاه حال کیشوندان و گردشگران عزیز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی به مشترکین عزیز خدمات رسانی کرده است.

در این ایام شرکت آب و برق کیش تلاش کرده تا با بررسی مداوم و کامل محدوده های مورد نیاز تامین آب، با ارائه خدمات شبانه روزی افت فشار آب ناشی از ازدحام جمعیت را در مناطق مختلف به ویژه پر ازدحام جزیره کیش مانند مدارس، هتل ها، کلوپهای غواصی، رستوران ها ، اماکن تفریحی گردشگری،  را با انعقاد ۵ قرارداد با تانکرهای توزیع آب در بخش خصوصی در تمام ایام نوروز تامین نماید.

بر این اساس جلساتی با مدیران مجتمع های مسکونی، اماکن پرتردد و هتلداران تشکیل شد تا در ایام نوروز و تعطیلات عید سعید فطر و پیک مسافر با ایجاد رضایت در مشترکان شاهد کمترین مشکلات در این حوزه باشد.

شرکت آب و برق کیش با بهره گیری از پرسنل مجرب در ایام نوروز و ماه رمضان به صورت شبانه روزی از طریق سامانه و تلفن پاسخگوی مشترکان و شهروندان بوده است.

شهروندان گرامی می توانند در صورت بروز مشکل یا کمبود آب و نیاز به آب تانکری سفارش خود را در سامانه 122 شرکت آب و برق کیش ثبت کرده و یا با امور مشترکین به صورت شبانه روزی با شماره تلفن  44070000-076 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است شرکت آب و برق کیش با 26 هزار مشترک در بخش آب و بیش از 48 هزار مشترک برق در ایام نوروز نه تنها به مشترکان خود از طریق شبکه توزیع خدمات رسانی کرده است بلکه توانسته به نیاز چند برابری جمعیتی در ایام نوروز به طور مطلوب پاسخ دهد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5320
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.