مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین نشست شورای معاونان و مدیران، با اهداء لوح سپاس از اقدامات راهبردی روسای دو کمیته اسکان و خدمات رفاهی و حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، رحیم سرهنگی در این دیدار ضمن پاس داشت تلاش های شبانه روزی خادمان نوروزی گفت: تشکیل نشست های هم اندیشی و آغاز فعالیت زود هنگام ستاد نوروزی با برنامه زمان بندی شده و شناسایی نقاط قوت و ظرفیت های موجود در حوزه ارائه خدمات به گردشگران، زمینه ساز مدیریت صحیح سفرهای نوروزی و رضایتمندی گردشگران شد.
سرهنگی با قدردانی از زحمات بی وقفه دست اندرکاران دو حوزه مهم بندرتجاری و فرودگاه بین المللی کیش بر اهمیت نقش شرکت عمران، آب و خدمات شهری اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات شبانه روزی در حوزه های مختلف شهری به ویژه روشنایی معابر، اسکان موقت گردشگران نوروزی، ارائه خدمات رفاهی، اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی، هویت بخشی بصری به شهر زیبای کیش، ارائه خدمات ایمنی و دیگر اقدامات ارزشمند این حوزه که ضامن ارتقاء سطح سلامت و تامین رفاه ساکنان و گردشگران می باشد قابل تقدیر است.
وی با اشاره به نقش مهم مبادی ورودی در بهبود خدمات گردشگری گفت: در ایام نوروز شاهد رکورد زنی بی نظیر فرودگاه کیش در پذیرش پروازها بودیم.
سرهنگی، اظهار داشت: پذیرش همزمان تعداد ۱۶ پرواز در فرودگاه بین المللی کیش و بهره مندی از خدمات فرودگاهی یکی از اقدامات ویژه در این ایام محسوب می شود.
به گفته رحیم سرهنگی با توجه به این که پایانه فرودگاه بین المللی کیش تازه تاسیس می باشد؛ خوشبختانه با بهره برداری زود هنگام از این طرح عمرانی و اتخاذ تدابیر لازم در میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی شاهد رکورد زنی این پایانه بودیم.
وی، گفت: بر اساس نظر سنجی هایی که در سطح جامعه انجام شده عموم مردم کیش و گردشگران سطح ارائه خدمات نوروزی را در مقایسه با مدت زمان مشابه بی سابقه عنوان کردند و ابراز رضایتمندی داشتند.
گفتنی است در این نشست با اهداء لوح سپاس از مدیران عامل شرکت عمران، آب و خدمات شهری  و توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها قدردانی شد.
 
انتهای پیام/
کد خبر : 5400
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.