کانون های آگهی و تبلیغاتی جزیره کیش باید کد اکران دریافت کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف مدیریت سیمای شهری ، ساماندهی محتوای تبلیغات محیطی، کاهش آلودگی وآشفتگی بصری و افزایش جلوه های تصویری در تبلیغات محیطی، شرکت های فعال دراین حوزه به منظور نمایش آگهی های خود در فضاهای شهری وعمومی باید ضمن رعایت شیوه نامه  اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی در منطقه آزاد کیش، کد اکران دریافت کنند.

کانون های آگهی وتبلیغاتی جزیره کیش برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شیوه نامه اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی در منطقه آزاد کیش و کد اکران می توانند درساعات کاری به اداره تبلیغات محیطی مدیریت روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مراجعه کنند.

گفتنی است تمامی طرح های تبلیغاتی پیش از چاپ جهت دریافت کد اکران باید به آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شود و پیمانکار موظف است کد اکران دریافتی را درگوشه پایین سمت چپ تصویر به صورت عمودی درج کند.

لازم به ذکر است اکران تبلیغات بدون دریافت و درج کد، ممنوع بوده و تبعات قانونی درپی دارد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5425
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.