نخستین مرکز پایش و مدیریت هوشمند کیش با هدف خدمات رسانی بهینه با حضور معاون برنامه و توسعه مدیریت شورای عالی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونت های سازمان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش؛ با راه اندازی این مرکز هوشمند، از این پس آمار و داده های بخش حمل و نقل و تردد های فرودگاهی و بندری شامل هواپیما و کشتی های مسافری و باری به جزیره کیش به صورت آنلاین ثبت و مدیریت می شود.

بنابراین گزارش، پایش مداوم و مستقیم مراکز خدماتی و امدادی، بهداشتی، درمانی و اورژانس، نقاط حادثه خیز و وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری و مدیریت بر حوادث غیر مترقبه  از دیگر کارکردهای مرکز مدیریت هوشمند کیش است. 

نظارت و مدیریت آنلاین بر منابع توزیع و ذخیره سازی مواد غذایی، سوخت و کالاهای اساسی از دیگر قابلیت های این مرکز است.

در مراسم راه اندازی این مرکز هوشمند و الکترونیکی که در ساختمان شرکت آب، عمران و خدمات منطقه آزاد کیش مستقر است، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد، علیرضا جعفری هرندی معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

 امکان ایجاد انواع داشبوردهای مدیریتی و انتساب آن‌ها به کاربران مختلف، مدیریت چندین شاخص یا معیار در یک داشبورد با فرض‌های یـکسان و یا غیر یـکسان، پیگیری و حرکت در عمق داده‌ها، به روز رسانی اتوماتیک، استفاده از انواع گزارش‌ها و نمودارهای آماری از قابلیت های مراکز پایش و مدیریت هوشمند است. 

 

 انتهای پیام/

 

کد خبر : 1521
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.