نخستین مجمع عمومی خانه مطبوعات کیش در راستای انتخاب نخستین هیئت مدیره و شروع به کار خانه مطبوعات 23 خرداد برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، بدینوسیله ضمن قدردانی از همکاران رسانه‌ای و اعضای خانه مطبوعات به اطلاع می‌رساند اولین جلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های کیش، رأس ساعت 16 روز پنج شنبه 23 خرداد ماه در سالن رازی مرکز همایشهای بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

آن دسته از عزیزانی که پرونده آنها دارای نواقصی بوده و از طرف هیئت مؤسس به آنها اعلام شده نیز می‌توانند تا روز شنبه 18 خرداد ماه نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.


متقاضیان عضویت در هیأت مدیره و بازرسی نیز می‌بایست تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 20 خردادماه، کاندیداتوری خود را به صورت مکتوب تحویل دفتر خانه مطبوعات کیش کنند.
دستور کار مجمع به شرح زیر می‌باشد:


1- ارائه گزارش عملکرد هیئت مؤسس خانه مطبوعات در خصوص مراحل ثبت و عضوگیری


2- برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کیش


هیئت مؤسس خانه مطبوعات و رسانه های کیش

 

انتهای پیام/

کد خبر : 1629
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.