نقش میکامال بعنوان بزرگترین واحد تجاری تفریحی جزیره کیش در ارتقاء سطح علمی فعالین اقتصادی و همچنین افزایش نشاط روحی کیشوندان و گردشگران تحسین برانگیز است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی جامعه بازاريان و بازرگانان کیش، مدیرعامل این جامعه در گفتگو با مدیرعامل میکامال با اشاره به نقش محوری این بازار در اجرای رویدادهای با کیفیت فرهنگی، هنری و آموزشی، تلاش های مدیران و برنامه ریزان میکامال در شیوه اجرا و تنوع برنامه ها را تحسین برانگیز برشمرد.

در این دیدار که اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز حضور داشتند ، رحمان سادات نجفی گفت: همه موظف به تلاش همه جانبه برای معرفی شایسته کیش هستیم و خروجی تلاش های مدیران و کارکنان میکامال، علاقه مندی و تحسین همه اقشار مختلف مردم نسبت به میکامال است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مدیرعامل میکامال تصریح کرد ؛ اجرای اینگونه برنامه ها نه تنها کاری بزرگ در شرایط بد اقتصادی موجود است ، بلکه شاهد تأثیر مثبت اجرای اینگونه برنامه ها در سایر بازارهای تجاری کیش نیز هستیم. نادر کشتکار، مدیرعامل میکامال نیز ضمن سپاس از همراهی و پشتیبانی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از این بازار گفت: میکامال با اجرای این رویدادها، دین خود را به جزیره و کیشوندان ادا می کند.

در این دیدار نیز در خصوص مسائل و مشکلات بازارهای کیش هم اندیشی و تبادل نظر شد‌.

در پایان رحمان سادات نجفی با اهدای لوح سپاس از افتخارات قدیم و جدید میکامال در جشنواره های داخلی و بین المللی تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4694
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.