امام جمعه کیش گفت: کیش در اجرای برنامه های فرهنگی پیشتاز است و می‌تواند نقش مهمی در شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ سازی ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز صبح چهارشنبه در دومین کنگره شهدای غواص در جزیره کیش بیان داشت: جزیره کیش به عنوان یک جزیره گردشگری و نقش آن در ترویج فرهنگ دفاع مقدس می تواند مرکز مناسبی برای برگزاری کنگره های مختلف فرهنگی، دینی و گردشگری باشد.

حجت الاسلام بی نیاز خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳ درخواست داشتیم. برگزاری سالانه این کنگره و حمایت مسوولان برای پر بار تر شدن نسبت به سال های ما قبل آن. دومین نکته برگزاری کنگره ها و جشنواره های فرهنگی و دینی در کیش بیشتر از قبل باشد.

به گفته امام جمعه کیش، نماد شهدای غواص در جزیره کیش ایجاد شود. در این سالن که مربوط به گذشته است به عنوان مرکز اصلی راه اندازی موزه دفاع مقدس و شهدای غواص باشد.

امام جمعه کیش با قدردانی از عوامل برگزاری دومین کنگره شهدای غواص بیان کرد: کیش در اجرای بسیاری از برنامه‌های فرهنگی ملی پیشتاز است؛ امیدواریم با همکاری همه جانبه شاهد ایجاد یادمان شهدای غواص در این جزیره باشیم.

وی خواستار بازگو کردن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان شد و افزود: راه شهدا باید برای توسعه و پیشرفت‌ کشور ادامه یابد.

حجت الاسلام بی‌نیاز با تاکید بر اینکه امنیت موجود در کشور را مدیون شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: دشمن بداند که وحدت و انسجام ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی گسستنی نیست.

کد خبر : 4756
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.