معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش با برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به استقبال دهه مبارک فجر می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سید علیرضا فاطمیان پور در نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب به عنوان آغازگر برنامه های دهه فجر اظهار کرد: بیش از 20 عنوان برنامه در این ایام در جزیره کیش برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب صبح روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در مدرسه پروین اعتصامی کیش در ساعت 9:30 دقیقه نواخته می شود افزود:

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی در بخش های مختلف افزود: مسابقات مجازی وحضوری در مدارس، اختتامیه مسابقه" قهرمان من" و جشنواره ورزشی جام دهه فجر از ویژه برنامه های بخش دانش آموزی در دهه مبارک فجر است.

 برگزاری زیارت عاشورا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و تجدید میثاق با شهدای گمنام، برپایی میز خدمت در  نماز جمعه با مساعدت نهاد امام جمعه، اکران فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در مبادی ورودی کیش در بندر و فرودگاه، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، پذیرایی با گل و شیرینی از گردشگران در بازارهای کیش، از جمله ویژه برنامه هایی است که فاطمیان پور به آن ها اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به پوشش کامل خبری برنامه های ایام الله دهه فجر توسط رسانه ملی افزود: مانور دریایی شناورهای سبک و سنگین و لنج های صیادی در 22 بهمن، برگزاری شب شعر انقلاب با حضور شعرای مطرح کشور، برگزاری محفل انس با قرآن، نور افشانی و برگزاری کاروان خودرویی، مانور 120 کمپر گردشگری، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع انقلاب ویژه کارکنان سازمان و آذین بندی سطح شهر از دیگر برنامه های این ایام است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش پخش نواهای انقلابی در مبادی ورودی، فعال سازی غرفه " روشنا" و پذیرایی از مسافران، جشن ویژه توسط جامعه پذیرایی، مسابقه کتابخوانی، کتاب" صعود 40 ساله انقلاب" ، کارگاه های کودک و نوجوان، ارائه 10 گیگا بایت اینترنت رایگان به کیشوندان توسط اپراتور تلفن همراه کیش و ارائه خدمات حمل و نقل رایگان در 22 بهمن را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4857
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.